To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αμφιβολίες Sorrell για Omnicom και Publicis

Αμφιβολίες Sorrell για Omnicom και Publicis
Αμφιβολίες Sorrell για Omnicom και Publicis

Ο chief executive του ομίλου WPP, Sir Martin Sorrell, χαρακτήρισε «αδύνατες» τις προσπάθειες των ανταγωνιστών ομίλων Omnicom και Publicis Groupe, να προχωρήσουν σε μια «συγχώνευση μεταξύ ίσων» συνολικής αξίας 23 δις. λιρών.

Ο Sorrell εξακολουθεί να αναγνωρίζει πως οι κινήσεις για τη δημιουργία του μεγαλύτερου multi-marketing group της αγοράς, είναι πολύ πιθανό να επικυρωθούν, ωστόσο τονίζει πως η έννοια «συγχώνευση μεταξύ ίσων» είναι αναληθής. «Λένε πως θα πρόκειται για συγχώνευση μεταξύ ίσως, ωστόσο αυτό είναι τεχνικά αδύνατο. Από υπολογιστικής πλευράς, κάποια εταιρεία πρέπει να βρίσκεται πάνω από την άλλη» τόνισε ο Sorrell, προσθέτοντας πως είναι μάλλον απίθανο η διαδικασία να έχει ολοκληρωθεί τυπικά μέσα στο τρέχον έτος, καθώς «υπάρχουν ακόμα εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν».

Ένα από αυτά, σύμφωνα με τον CEO του WPP, μπορεί να είναι οι αντιθέσεις που θα εκφράσουν οι κινεζικές Αρχές, λόγω της κατάστασης που θα δημιουργηθεί στην εγχώρια διαφημιστική βιομηχανία και την επιρροή ξένων ιδιοκτητών στην κινεζική περιφέρεια.