To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Communication EFFECT για την Ωδή στη Λέσβο

Η Communication EFFECT για την Ωδή στη Λέσβο
Η Communication EFFECT σχεδίασε και υλοποίει πλάνο δημοσιότητας για την πρωτοβουλία αλληλεγγύης του Johnnie Walker «Ωδή στη Λέσβο», που παρουσιάστηκε επίσημα από την εταιρεία Diageo Hellas, στις 26 Σεπτεμβρίου. Το ντοκιμαντέρ «Ωδή στη Λέσβο» προβάλλεται και προωθείται και σε άλλες χώρες, κάτι που ενισχύει την αντίληψη ως προς τις προσπάθειες της Ελλάδας και των Ελλήνων για την αντιμετώπιση ενός ζητήματος που είναι πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο.

Ο επικοινωνιακός σχεδιασμός, περιλαμβάνει δελτίο τύπου, προβολή σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές αναφορές, επαφή με stakeholders, ανάπτυξη Facebook εφαρμογής, καθώς και εσωτερική επικοινωνία. Το πλάνο θα αναπτυχθεί από τις 26 Σεπτεμβρίου σε συνεργασία με τη Carat και για 25 ημέρες, ενώ στη λήξη του θα παρουσιαστεί το επίσημο poster της πρωτοβουλίας δια χειρός Έλληνα δημιουργού.
 
Ειδικότερα μέσω της Facebook εφαρμογής Ωδή στη Λέσβο, οι επισκέπτες της σελίδας έχουν τη δυνατότητα να στείλουν το δικό τους «Ευχαριστώ» στους κατοίκους της Λέσβου. Στόχος είναι να αναδειχθούν ανθρώπινες πράξεις προόδου που θα λειτουργήσουν ως έμπνευση για όλους εμάς.
 
H «Ωδή στη Λέσβο»

Το ντοκιμαντέρ «Ωδή στη Λέσβο» δημιουργήθηκε από την ομάδα του Σύριου σκηνοθέτη Talal Derki, ο οποίος ένοιωσε την ανάγκη να πει ένα «ευχαριστώ» στους κατοίκους του νησιού, που δεν έμειναν σιωπηλοί θεατές μπροστά στο δράμα που εξελισσόταν μπροστά τους. Με την υποστήριξη του Johnnie Walker και της Diageo, η επιθυμία αυτή έγινε πραγματικότητα και το αποτέλεσμα είναι ένα φιλμ ευγνωμοσύνης προς τους κατοίκους του νησιού και ελπίδας για την ανθρωπότητα. Μια «Ωδή στη Λέσβο».