To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η H+K Strategies για πρόγραμμα της MSD

Η H+K Strategies για πρόγραμμα της MSD
Επιμέλεια της δημιουργικής ταυτότητας και επικοινωνίας της εκστρατείας ενημέρωσης "Αξίζει".

Η Hill + Knowlton Strategies, στο πλαίσιο συνεργασίας με την MSD Ελλάδας, ανέλαβε το δημιουργικό  concept και την επικοινωνία της 360° εκστρατείας ενημέρωσης για τον Διαβήτη και τη Δυσλιπιδαιμία με τίτλο «Αξίζει».

Σχεδίασε το όνομα και logo αλλά και όλες τις δημιουργικές εκφράσεις της εκστρατείας οι οποίες περιλαμβάνουν τηλεοπτικό σποτ, ραδιοφωνικό σποτ, καταχωρήσεις, υλικά για τα φαρμακεία και εξειδικευμένη ιστοσελίδας ενημέρωσης (www.axizi.gr).

Ταυτόχρονα, με την υποστήριξη της Hill+Knowlton Strategies, η εκστρατεία περιέλαβε ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών ενεργειών σε παραδοσιακά και online μέσα, υλοποιώντας παράλληλα δράσεις ενημέρωσης σε όλη την Ελλάδα.

Με κεντρικό μήνυμα το «Αξίζει» στήθηκαν ειδικά ενημερωτικά περίπτερα σε κεντρικές πλατείες μεγάλων πόλεων της χώρας, ενώ λεωφορεία «ντύθηκαν» με τα εικαστικά της εκστρατείας. Έχοντας επισκεφτεί 4 μεγάλες πόλεις (Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης), η εκστρατεία προσέγγισε περισσότερους από 20.000 πολίτες από την έναρξή της στα τέλη Μαΐου μέχρι και σήμερα, ενώ η ειδική ιστοσελίδα της ενέργειας www.axizi.gr έχει σημειώσει υψηλή επισκεψιμότητα.

Το roadshow της εκστρατείας ανέλαβε η Frank & Fame, ενώ τις ενημερωτικές εκδηλώσεις για το κοινό επιμελήθηκε η Prestige.