To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Καθυστερεί η συγχώνευση Omnicom-Publicis

Καθυστερεί η συγχώνευση Omnicom-Publicis
Καθυστερεί η συγχώνευση Omnicom-Publicis

Ακόμη πιο πίσω, χρονικά, φαίνεται πως πηγαίνει η ολοκλήρωση της συγχώνευσης των Omnicom Group και Publicis Groupe, καθώς ο πρώτος ανακοίνωσε αύξηση εσόδων προ φόρων που δεν ξεπερνούσαν τη μια ποσοστιαία μονάδα για το τέταρτο οικονομικό του τρίμηνο.

Με βάση τα αποτελέσματα του ομίλου Omnicom για το 2013, τα συνολικά παγκόσμια έσοδα ανήλθαν σε 4,06 δισεκατομμύρια δολάρια για τους τρεις τελευταίους μήνες του έτους, αυξημένα κατά 2,9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Όσο για τα έσοδα προ φόρων, ανήλθαν σε 511,4 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 0,7% σε σύγκριση με πέρσι.

Σημειώνεται πως Omnicom και Publicis είχαν ανακοινώσει από τον περασμένο Ιούλιο το πλάνο της μεταξύ τους συγχώνευσης και ήλπιζαν πως η διαδικασία θα είχε ολοκληρωθεί στις αρχές του 2014. Ωστόσο, την Τρίτη ο όμιλος Omnicom υποστήριξε πως η συμφωνία αναμένεται τελικά να κλείσει οριστικά «μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους».