To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα εταιρεία Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων

Νέα εταιρεία Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
Νέα εταιρεία Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων

in-Touch Communication, είναι το όνομα της νέας εταιρείας του Βασίλη Λώλα, από τα έμπειρα και δυναμικά στελέχη του χώρου της Εταιρικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων, με πολυετή δραστηριοποίηση στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά.

Έχοντας εργαστεί για περισσότερα από 25 χρόνια σε πολυεθνικές εταιρείες όπως η Nestle και η Coca-Cola HBC, τόσο στο Marketing, αλλά κυρίως  στην Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις της Coca-Colα Τρία Έψιλον αλλά και του Ομίλου Coca-Cola HBC (28 χώρες), η δημιουργία μίας εταιρείας επικοινωνίας αποτελεί τη φυσική εξέλιξη της επαγγελματικής του πορείας.

Η in–Touch Communication θα προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες επικοινωνίας, διαχείρισης φήμης & εικόνας σε Επιχειρήσεις, Φορείς & Οργανισμούς μέσα από το σχεδιασμό και υλοποίηση στρατηγικής και δράσεων που θα ανταποκρίνονται κάθε φορά στην αξιολόγηση και κάλυψη των συγκεκριμένων αναγκών τους.

«Δημιουργήσαμε την εταιρεία, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι η παρούσα κατάσταση όπως διαμορφώνεται στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς, απαιτεί ένα εντελώς νέας φιλοσοφίας σχήμα εταιρείας Επικοινωνίας, τόσο απο πλευράς δομής της, όσο και τρόπου λειτουργίας της, προκειμένου να ανταποκριθούμε ουσιαστικά στις σημερινές ανάγκες των επιχειρήσεων αλλά και να προσαρμοστούμε στο συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον. Βασικό σημείο αναφοράς της in–Touch Communication αποτελούν η ευελιξία, η αμεσότητα, η αξιοποίηση μετρήσιμων αποτελεσμάτων & στοιχείων, καθώς και η απόλυτη εστίαση στο στόχο και στο ζητούμενο αποτέλεσμα», αναφέρει ο Βασίλης Λώλας.

Οι  συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει η in-Touch Communication αφορούν: Public Affairs, Διαχείριση Απρόβλεπτων περιστατικών, Εταιρική Επικοινωνία, Διαχείριση ΜΜΕ, Γραφείο Τύπου, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Εσωτερική Επικοινωνία, Ανάπτυξη σχέσεων με τους Κοινωνικούς Εταίρους, τους Θεσμούς, την Πολιτεία, τις Τοπικές Κοινωνίες, Επικοινωνία Προϊόντων (Brand Communication).