Στην αία* relate η alfa!
H αία* relate ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για την εταιρεία alfa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH αία* relate ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για την εταιρεία alfa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μοve Mountains δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις του αγροτοδιατροφικού τομέα στους τομείς του στρατηγικού branding, των προγραμμάτων επικοινωνίας και των πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH SCAN Information Systems ανέθεσε στην EXTROVERT|Business Communications το σχεδιασμό και εφαρμογή του ετήσιου προγράμματος της επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Concept Communication Strategies ανακοίνωσε την έναρξη μιας νέας ιδιαίτερα σημαντικής συνεργασίας, που αφορά στη Στρατηγική Επικοινωνίας της Coty Consumer Beauty Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε επέκταση του δικτύου ψηφιακής σήμανσής της προχώρησε η Attica Group, σε συνεργασία με την Intelligent Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον σχεδιασμό της ταυτότητας και της επικοινωνίας του νέου multi-experience beach club στη Μύκονο, ανέλαβε η A3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Edenred αλλάζει σελίδα, με ένα ενιαίο ισχυρό εμπορικό σήμα που θα ενώνει παγκοσμίως 43 εκατομμύρια δικαιούχους, 750.000 εταιρείες-πελάτες και δημόσιους οργανισμούς, καθώς και 1,4 εκατομμύρια συμβεβλημένα σημεία-καταστήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ epic communication ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με την Wiko, τη φρέσκια και πολύχρωμη γαλλική εταιρεία smartphones.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σημαντικές συνεργασίες συνεχίζει να αναπτύσσει το πελατολόγιό του ο Όμιλος στρατηγικής επικοινωνίας Action Global Communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Λίμνη Βουλιαγμένης ανέθεσε στην Touchpoint Strategies το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος επικοινωνίας της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Hill + Knowlton Strategies ανέθεσε την οργάνωση και επιμέλεια του Γραφείου Τύπου της η Coty Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕναρμονισμένο με τη σύγχρονη εικόνα που παρουσιάζει το ξενοδοχείο μετά την πρόσφατη ανακαίνισή του, το νέο λογότυπο αντανακλά σχεδιαστικά την ιστορικότητα και τις διαχρονικές αξίες του κτιρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory