To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Remy Cointreau: Αλλαγές στην εταιρική ταυτότητα

Remy Cointreau: Αλλαγές στην εταιρική ταυτότητα
Η Remy Cointreau προχώρησε σε ανανέωση της ιστοσελίδας, του Motto και του λογοτύπου της, σε μια σειρά κινήσεων που έχει σαν στόχο την "ενίσχυση της ταυτότητας" της εταιρείας.

"Με αυτές τις αλλγές, επιθυμούμε να εκφράσουμε τις αυθεντικές αξίες και παραδόσεις των μεθόδων και προϊόντων μας μας, με μεγαλύτερη ισχύ" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση. Το νέο Motto αναφέρει: "Terroirs (γη), People and Time".

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο CEO του ομίλου, Valérie Chapoulaud-Floquet... "Ενώ τα brands της εταιρείας έχουν τις δικές τους ταυτότητες, μοιράζονται τις ίδιες ισχυρές αξίες του ομίλου. Θέλουμε αυτές οι αξίες να γίνουν περισσότερο ζωντανές σε όλα μας τα κοινά". Σημειώνεται πως ο όμιλος παρουσίασε συγκεντρωτικές πωλήσεις 513,4 εκατομμυρίων ευρώ για το πρώτο μισό του έτους, που έκλεισε στις 30 Σεπτεμβρίου.