To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Σε McCann και PHD ο όμιλος MGM

Σε McCann και PHD ο όμιλος MGM
Σε McCann και PHD ο όμιλος MGM

Στην πρόσληψη της McCann κατέληξε ο όμιλος ξενοδοχειακών επιχειρήσεων MGM για την ανάθεση χειρισμού του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού, ενώ η PHD ανέλαβε τον αντίστοιχο λογαριασμό media.

Αμφότερες οι εταιρείες θα ξεκινήσουν τη συνεργασία τους με τον MGM το 2016, με καθήκον την ανάπτυξη integrated και στρατηγικών καμπανιών για τα brands που περιλαμβάνονται στο ρόστερ του ομίλου, ενώ το ενδιαφέρον θα επικεντρωθεί στα Las Vegas casinos, στο Bellagio και στο MGM Grand. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί πάντως, είναι πως ο MGM θα συνεργαστεί με άλλες εταιρείες για ορισμένα brands των ΗΠΑ.

\"Με την εταιρεία μας να ετοιμάζεται να επενδύσει εκατομμύρια δολάρια σε νέα projects την επόμενη χρονιά, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να ενισχύσουμε τις marketing ενέργειές μας\" ανέφερε σχετικά η chief experience officer της MGM Resorts International, Lilian Tomovich. Ο ξενοδοχειακός όμιλος ξόδεψε περί τα 34,9 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2014, σύμφωνα με στοιχεία της Kantar Media.