To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spec 2,5 εκατ. ευρώ από τη ΔΕΗ

Spec 2,5 εκατ. ευρώ από τη ΔΕΗ
Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού προκηρύσσει διαγωνισμό για την «Παροχή επικοινωνιακών και διαφημιστικών υπηρεσιών», έναντι 2,5 εκατ. ευρώ για ένα έτος, με δικαίωμα παράτασης για ένα επιπλέον έτος.

Η διαφημιστική εταιρεία που θα προκύψει ως ανάδοχος του διαγωνισμού, θα αναλάβει να:

1. Σχεδιάζει στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας ανά έτος.
2. Σχεδιάζει δημιουργικό υλικό για κάθε καμπάνια που εμπεριέχεται στο πλάνο ή που μπορεί να προκύψει εκτάκτως.
3. Προγραμματίζει τις εμφανίσεις της κάθε καμπάνιας στα ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, web, social media, Τύπο κ.λπ.).
4. Χειρίζεται τους υπάρχοντες λογαριασμούς social media της εταιρείας (Twitter, Flickr, LinkedIn, YouTube) και να προχωρήσει στη δημιουργία και υποστήριξη περαιτέρω λογαριασμών social media (π.χ. Facebook, Instagram κ.λπ.).
5. Πραγματοποιεί τις παραγωγές υλικών για το εκάστοτε διαφημιστικό πρόγραμμα.
6. Παρέχει, εφόσον της ζητηθεί, υπηρεσίες για την ανάπτυξη και βελτιστοποίηση των κύριων digital καναλιών της εταιρείας, του www.dei.gr και του app για συσκευές iOS και Android (π.χ. design, SEO).
7. Σχεδιάζει έντυπα, προωθητικά και ηλεκτρονικά υλικά για τις επικοινωνιακές ανάγκες της επιχείρησης (ενημερωτικά φυλλάδια και έντυπα, banners, απολογισμούς, videos κ.λπ.).
8. Αναλαμβάνει και πραγματοποιεί εργασίες οπτικής ταυτότητας του ομίλου (σχεδιασμό λογοτύπων, εφαρμογές οπτικής ταυτότητας κ.λπ.).
9. Συμβάλλει, ανάλογα με τις ανάγκες της Επιχείρησης, σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων (εκδηλώσεις, χορηγίες, συμμετοχή σε εκθέσεις, υποβολή υποψηφιοτήτων σε βραβεύσεις κ.λπ.).
10. Συμβάλλει, εφόσον ζητηθεί, στο χειρισμό των σχέσεων με τους εκπροσώπους του Τύπου σε συνεργασία με τον αρμόδιο Διευθυντή Τύπου & ΜΜΕ.
11. Συμμετέχει, εφόσον της ζητηθεί, στην κάλυψη αναγκών marketing και promotion της Επιχείρησης μέσα από αντίστοιχες ενέργειες και εκδηλώσεις (ενέργειες merchandising και promotion σε καταστήματα κ.λπ.).
12. Παρακολουθεί σε τακτική βάση τις αντίστοιχες επικοινωνιακές ενέργειες του ανταγωνισμού και να ενημερώνει εγκαίρως τη ΔΕΗ.

Οι παραπάνω δράσεις θα πραγματοποιούνται με τη συνεργασία του αναδόχου με τις αρμόδιες Διευθύνσεις της ΔΕΗ, που είναι η Διεύθυνση Τύπου & ΜΜΕ και η Διεύθυνση Εταιρικών Σχέσεων & Επικοινωνίας.

Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των προσφορών είναι η 5η Απριλίου 2017.
TAGS: ΔΕΗ