To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην PHOCUS ανέθεσε η Specifar

Στην PHOCUS ανέθεσε η Specifar
Στην PHOCUS ανέθεσε η Specifar

Η καμπάνια, που βρίσκεται ήδη στον αέρα, περιλαμβάνει ενέργειες outdoor με ντύσιμο συρμού μετρό, αστικών λεωφορείων και τρόλεϊ καθώς και μια σειρά προωθητικών ενεργειών σε κεντρικά σημεία της Αθήνας και σε φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα.

Η σειρά προϊόντων OralFlux αποτελείται από το στοματικό διάλυμα και την οδοντόκρεμα OralFlux Original για ενήλικες και Oraflux Junior για παιδιά και διατίθεται αποκλειστικά στα φαρμακεία. Με υψηλή περιεκτικότητα σε φθόριο, χωρίς οινόπνευμα, SLS & parabens και με ευχάριστη γεύση, τα προϊόντα OralFlux ενδυναμώνουν το σμάλτο των δοντιών προλαμβάνοντας αποτελεσματικά την τερηδόνα, την ουλίτιδα και την κακοσμία.

Αναφερόμενος στη συνεργασία ο ιδρυτής της PHOCUS, Ανδρέας Μπόνης, δήλωσε: «Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για εμάς που μας εμπιστεύθηκε μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας. Η συνεργασία με τη Specifar μας δίνει την ευκαιρία να ανταποκριθούμε με δημιουργική σκέψη, υπευθυνότητα και επαγγελματισμό, στις ανάγκες ενός πελάτη υψηλών απαιτήσεων».

Από την πλευρά του, ο Marketing Director της Specifar, Πέτρος Βούρτσης δήλωσε σχετικά: «Η είσοδος του OralFlux στην ελληνική αγορά αποτελεί πρόκληση για εμάς και είμαστε σίγουροι ότι η συνεργασία μας με την PHOCUS θα μας βοηθήσει να κτίσουμε μια σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές αναδεικνύοντας ένα νέο και πολύ ποιοτικό προϊόν».