To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP Group: Κυρίαρχο στις εξαγορές το 2013

WPP Group: Κυρίαρχο στις εξαγορές το 2013
WPP Group: Κυρίαρχο στις εξαγορές  το 2013

Ο όμιλος WPP ήταν ο πιο δραστήριος στις εξαγορές μέσα στο 2013, στο χώρο της marketing επικοινωνίας, ολοκληρώνοντας 54 deals, σύμφωνα με τη Results International. Ακολούθησε ο όμιλος Publicis με 19 deals και ο Dentsu Aegis με 16. Ο Interpublic ήταν εκείνος που ξόδεψε τα περισσότερα στο mobile, καθώς τα τρία από τα οκτώ deals που πέτυχε, αφορούσαν σε αυτό τον τομέα. Μόλις επτά deals σχετίζονταν με τα social media και τα πέντε έγιναν από τον WPP.

«Δεν υπήρξαν εντυπωσιακά deals μέσα στο 2013. Αντίθετα, υπήρξαν αρκετά τεχνολογικά deals σε πρώιμο στάδιο και ορισμένα που στόχευσαν στην ενίσχυση των management Ομάδων. Ο άλλος μεγάλος οδηγός των εξαγορών ήταν η γεωγραφία και η εδραίωση αλυσίδας εφοδιασμού για τους πελάτες» σημείωσε ο partner της Results International, Jim Houghton και συνέχισε, προβλέποντας πως ο ρυθμός επίτευξης deals θα αυξηθεί εντυπωσιακά μέσα στο 2014.

Οι ad tech και digital εταιρείες με τις περισσότερες εξαγορές

Μεταξύ των ad technology και digital media εταιρειών, η Yahoo ήταν η πλέον δραστήρια με 20 deals και το μεγαλύτερο όλων την εξαγορά του Tumblr αντί 1,1 δις. δολαρίων. Το Facebook ακολούθησε με επτά, ωστόσο ξεκίνησε δυναμικά το 2014, με την εξαγορά του WhatsApp αντί 19 δις. δολαρίων.