Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε τη νέα εκστρατεία «Taste the Ocean»
“Taste the Ocean’’: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι μεγάλοι σεφ μάς παροτρύνουν να καταναλώνουμε βιώσιμα ψάρια και θαλασσινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Taste the Ocean’’: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι μεγάλοι σεφ μάς παροτρύνουν να καταναλώνουμε βιώσιμα ψάρια και θαλασσινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι αναφέρει για την ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ περί σύμβασης εταιρείας μέλους με φορέα του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα και την άποψη ότι έτσι τίθεται υπό αμφισβήτηση η ανεξαρτησία των δημοσκοπήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροώθηση οίνων ΠΟΠ/ΠΓΕ στην εσωτερική αγορά (Γερμανία, Γαλλία, Ρουμανία)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφορετικότητα είναι το ποιοι είμαστε, είναι οι εμπειρίες και οι πεποιθήσεις μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕτοιμάζεται να «κλείσει» έναν επαγγελματικό κύκλο 17 ετών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑA job for life doesn't exist anymore
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τίτλο των «Πρεσβειρών Ελληνικού Τουρισμού» για την αγορά της Κίνας απένειμε ο Yπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης στις κ.κ. Μαριάννα και Σοφία Ερωτοκρίτου για το έργο που πραγματοποιούν στα ψηφιακά μέσα της Κίνας για την προώθηση της χώρας μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ WIND στηρίζει έμπρακτα αυτούς που βρίσκονται σε ανάγκη, έτσι ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα του Δήμου Αθηναίων για υπηρεσίες επικοινωνίας και προσφέρει στους φιλοξενούμενους του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου (Κ.Υ.Α.Δ.Α.) δωρεάν Wi-Fi με υψηλές ταχύτητες, καθώς και κινητές συσκευές για την ανεύρεση αστέγων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινίασε χθες τη νέα της δέσμευση για την πράσινη κατανάλωση, την πρώτη πρωτοβουλία που υλοποιείται στο πλαίσιο του νέου θεματολογίου για τους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον ομιλο Recipe ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα συνεργασία για το σχεδιασμό και υλοποίηση επικοινωνιακής στρατηγικής και ανάπτυξη του εταιρικού προφίλ της ταχύτατα αναπτυσσόμενης εταιρίας online delivery.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYλοποίηση ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου Δράσεων Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Aπόρους-ΤΕΒΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory