COSMOTE: Δωρεά 470.000€ σε 17 κοινωφελείς οργανισμούς που φροντίζουν παιδιά
Η διαχρονική προσφορά του Ομίλου ΟΤΕ σε κοινωφελείς οργανισμούς για παιδιά την τελευταία εικοσαετία αγγίζει τα 9 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαχρονική προσφορά του Ομίλου ΟΤΕ σε κοινωφελείς οργανισμούς για παιδιά την τελευταία εικοσαετία αγγίζει τα 9 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Πραγματική Ιστορία πίσω από τα πιο επιτυχημένα Brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έναν ξεχωριστό και συμβολικό τρόπο, το CSR Hellas γιόρτασε τα 20 χρόνια του με την πραγματοποίηση διαδικτυακής συζήτησης, στις 10 Δεκεμβρίου 2020 που συμπίπτει με την Παγκόσμια ημέρα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, έναν από τους βασικούς πυλώνες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς το brand purpose γίνεται σήμερα το νέο νόμισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαροχή υπηρεσιών σχεδιασμού και υλοποίησης στρατηγικής, και διαχείριση των σχέσεων της Ελλάδας με διεθνή μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 13 χρόνια παρουσίας στην θέση της Corporate Communications Manager της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε δύο Client Service Directors συνεχίζει η εταιρεία, που πρόσθεσε στο δυναμικό της την Αιμιλία Παπαθανασοπούλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, το δεύτερο virtual dialogue στην ενότητα “People Next”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ υπευθυνότητα δεν παρουσιάζεται ως ένα επιτακτικό ζητούμενο, αλλά αναδεικνύεται ως ένα σημαντικό και ελπιδοφόρο δεδομένο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, η Γενική Διευθύντρια της V+O COMMUNICATION, μας μιλά για την προστιθέμενη αξία στην επικοινωνία αλλά και για την επιστροφή σε μια νέα PR "κανονικότητα".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε χρόνο, στις 5 Δεκεμβρίου, ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών έχει θεσπίσει να γιορτάζεται η «Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού». Έτσι δίνεται η ευκαιρία σε εκατομμύρια εθελοντές σε όλον τον κόσμο να γιορτάσουν την άτυπη δέσμευσή τους για την οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, τα μέλη του Τομέα PR της ΕΔΕΕ μιλούν για την αγορά Δημοσίων Σχέσεων στη μετα-Covid εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory