Debrief: Ολοκληρώθηκε το πρώτο εξειδικευμένο σεμινάριο για δημόσιους διαγωνισμούς
Συμμετείχαν στελέχη από την αγορά της Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετείχαν στελέχη από την αγορά της Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέλαβε το πρόγραμμα επικοινωνίας και δημοσιότητας του νέου εστιατορίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Amuse Concept Events ανέλαβε την παραγωγή της εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας σειράς Botanicals Fresh Care της L’Oréal Paris.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας από τους καλύτερους διαγωνισμούς δημιουργίας, προσκάλεσε το MSL Group να αναλάβει αποκλειστικός PR partner του φεστιβάλ για τέταρτη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε η μετάδοση του διαφημιστικού σποτ για την προβολή της 1ης Διεθνούς Έκθεσης Θεματικού Τουρισμού, Γαστρονομίας και Οίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πιο… πολύχρωμο φεστιβάλ της πόλης είχε άρωμα Ελλάδας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στα χέρια της ThinkPlus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο εξειδικευμένο σεμινάριο για τη συμμετοχή τους σε Διαγωνισμούς Δημόσιου Τομέα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Δημόσια Επιχείρηση Φυσικού Αερίου Κύπρου κατέληξε στον στρατηγικό της σύμβουλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποίησε το πρόγραμμα προβολής για τον παγκόσμιο διαγωνισμό δημιουργικότητας “Are you next”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication Effect διοργάνωσε το media event του ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗ στην Πάτρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την επιτυχημένη συμμετοχή σε σχετικό regional spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory