To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Asset Ogilvy και Weber Shandwick Athens διεκδικούν SABRE Award

Asset Ogilvy και Weber Shandwick Athens διεκδικούν SABRE Award
Οι δυο εταιρείες βρίσκονται σε shortlists του μεγαλύτερου διαγωνισμού βραβείων Δημοσίων Σχέσεων παγκοσμίως. 

Η Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται για ακόμη μια χρονιά στη shortlist των SABRE Awards, του μεγαλύτερου διαγωνισμού βραβείων Δημοσίων Σχέσεων παγκοσμίως, για την καμπάνια #Gnorisetous, της Samsung Electronics Hellas. 

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία «Mediterranean» των Gold SABRE 2017, για την περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική). 

H Asset Ogilvy Public Relations σχεδίασε και υλοποίησε για τη Samsung Electronics Hellas, Mέγα Xορηγό της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής και της ελληνικής αποστολής αθλητών στους 15ους Θερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες, μια 360ο καμπάνια για την ανάδειξη της χορηγίας. 

Μέσα από την πλατφόρμα #Gnorisetous (www.gnorisetous.gr) η Samsung προσκαλούσε το κοινό να γνωρίσει την Ελληνική Παραολυμπιακή Oμάδα και να μοιραστεί τις ιστορίες τους, που αποτελούν πηγή έμπνευσης. Πρωταρχικός στόχος της καμπάνιας ήταν να φέρει στο προσκήνιο την ήδη εντυπωσιακή αθλητική διαδρομή και τις διακρίσεις των αθλητών μελών της Παραολυμπιακής Oμάδας και να χτίσει συναισθηματικούς δεσμούς με το brand.  

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η καμπάνια #Gnorisetous, για τη Samsung Electronics Hellas πρόσφατα απέσπασε ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία Integrated Campaign Led by PR στα Ermis Awards και βραβεύτηκε στην κατηγορία Διευρυμένη/Πολυκαναλική Εταιρική Επικοινωνία (Corporate Integrated Campaign) στα Corporate Affairs Excellence Awards της ΕΕΔΕ. 


Πιστή στο ραντεβού της με τα SABRE και η Weber Shandwick

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Weber Shandwick Athens προκρίθηκε στη shortlist των βραβείων GOLD SABRE EMEA του Holmes Report, τα οποία θα απονεμηθούν σε φαντασμαγορική τελετή στο Λονδίνο, στις 23 Μαΐου. Φέτος, είναι shortlisted στην κατηγορία Pharmaceutical RX, για το πρόγραμμα «Μετρήσεις Ζωής» της Novartis. 

Τα τελευταία τρία χρόνια, η Weber Shandwick Athens έχει να επιδείξει 5 αντίστοιχες προκρίσεις και τo 2016 κατέκτησε GOLD SABRE ΕΜΕΑ AWARD, το οποίο αφορούσε στην καμπάνια «Σώσε το Σκιουράκι» της Nestlé / Nescafé.

«Η σταθερή παρουσία μας στα βραβεία SABRE ΕΜΕΑ αποτελούν ακόμη μία απόδειξη της δημιουργικότητας και της αποτελεσματικότητας της ομάδας της Weber Shandwick. Είμαστε περήφανοι που ακόμη ένα project μας ξεχώρισε ανάμεσα σε συνολικά 2.400 υποψηφιότητες.» δήλωσε σχετικά ο κ. Μιχόπουλος.