To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

CONCEPT: Έργο για τη YOTUEL

CONCEPT: Έργο για τη YOTUEL
CONCEPT: Έργο για τη YOTUEL

Μέσα από ένα στοχευμένο πλάνο Δημοσίων Σχέσεων – Below The Line & Digital Media ενεργειών, με κεντρικό μήνυμα “Smile Looks Good On You”, η CONCEPT Communication Strategies σχεδίασε και υλοποίησε για τη YOTUEL -την premium, ολοκληρωμένη σειρά λεύκανσης και περιποίησης των δοντιών -που σχεδιάστηκε από τους οδοντιάτρους της βασιλικής οικογένειας της Ισπανίας – το επίσημο press launch για την παρουσίαση όλων των προϊόντων της σειράς. Key Visual του event η φωτογράφιση με την οδοντόκρεμα στα μάτια που άφηνε εκτεθειμένο ένα λαμπερό και ολόλευκο YOTUEL χαμόγελο.

Σε μία εντυπωσιακή βραδιά, με κυρίαρχο στοιχείο ένα συναισθηματικό video* με πρωταγωνίστρια τη Βίκυ Καγιά και αγαπημένα λαμπερά πρόσωπα, η CONCEPT Communication Strategies παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία σε περισσότερους από 100 συντάκτες, bloggers & influencers την οικογένεια των προϊόντων της YOTUEL, καλώντας όλους να απαντήσουν σε δύο απλές ερωτήσεις: “Τι είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς;  Τι είναι το χαμόγελο στη ζωή σου;” Στόχος υπήρξε η ταύτιση του προϊόντος με τα θετικά συναισθήματα, τις εικόνες και τις στιγμές που μας κάνουν να χαμογελάμε μέσα σε ένα ευχάριστο περιβάλλον που είχε διαμορφωθεί με τρόπο ώστε να δημιουργεί ελεύθερα πεδία για φωτογράφιση των προϊόντων αλλά και εξοικείωση μαζί τους. Σε plexiglass προθήκες τα διαφορετικά προϊόντα της οικογένειας YOTUEL παρουσιάζονταν ως μουσειακά εκθέματα με αναλυτικές πληροφορίες και παρείχαν τη δυνατότητα στους καλεσμένους να κατανοήσουν τη λειτουργία και τα οφέλη από τη χρήση τους.

Η Brand Manager της YOTUEL από τη ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ – ΛΙΛΛΥ, Στέλλα Κονδύλη, δήλωσε σχετικά: «Ήταν για όλους μας μια υπέροχη και πολύ λαμπερή βραδιά, γεμάτη χαμόγελα! Συστήσαμε την πρώτη καλλυντική οδοντόκρεμα ΥΟTUEL all in one και την premium ολοκληρωμένη σειρά YOTUEL για λεύκανση και περιποίηση των δοντιών σε πλήθος κόσμου, μεταφέροντας την αισιοδοξία του ολόλευκου, γεμάτο αυτοπεποίθηση, χαμόγελου που προσφέρει το προϊόν και που όλοι μας επιθυμούμε. Ευχαριστούμε την CONCEPT Communication Strategies για τη δημιουργικότητα με την οποία αντιμετώπισε το project αλλά και την άρτια οργάνωση. Κατάφερε πραγματικά να αναδείξει τις αξίες και τα χαρακτηριστικά του brand με τον πιο ευρηματικό τρόπο».