To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Επόμενη Μέρα της Αγοράς Επικοινωνίας

Η Επόμενη Μέρα της Αγοράς Επικοινωνίας
Η Επόμενη Μέρα της Αγοράς Επικοινωνίας

Η επόμενη μέρα της αγοράς επικοινωνίας θα είναι το βασικό θέμα του μεγαλύτερου συνέδριου που έχει γίνει ποτέ στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας στην Ελλάδα. Με τίτλο «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα», προγραμματίζεται για την 23η Μαρτίου 2011 και θα αποτελέσει τη συνέχεια του προηγούμενου επίσης, μεγάλου τόσο από πλευράς προσέλευσης όσο και σημασίας συνεδρίου «Brands, Επικοινωνία, ΜΜΕ, σε Κρίση;» που έγινε τον Μάρτιο του 2009.

Η σημασία του συνεδρίου και η ανάγκη εξεύρεσης απαντήσεων στα καυτά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο χώρος της επικοινωνίας αντικατοπτρίζεται και στο γεγονός πως όλοι οι επίσημοι φορείς του χώρου της διαφήμισης-επικοινωνίας συνεργάζονται για την διοργάνωση του. Πιο συγκριμένα, στην προσπάθεια αυτή να χαραχθεί ο δρόμος για την «Επόμενη μέρα» συμμετέχουν ως  διοργανωτές οι Σύνδεσμός Διαφημιζομένων Ελλάδος (Σ.Δ.Ε.), Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (Ε.Δ.Ε.Ε.), Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (Ε.Ι.ΤΗ.Σ.Ε.Ε.), Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών (Ε.Ι.Ι.Ρ.Α.), Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (Σ.Ε.Δ.Ε.Α.) και Σύλλογος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου (Σ.Ε.Π.Τ.).

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης δήλωσε: «Σε μια περίοδο πρωτόγνωρης κρίσης στον κλάδο της επικοινωνίας, το συνέδριο μπορεί και πρέπει να λειτουργήσει ως καταλύτης για να βρούμε τις αρχές και αξίες ενός νέου μοντέλου στην συνεργασία μας με τους άλλους φορείς. Δεν έχουμε την δυνατότητα αλλά και το δικαίωμα να χάσουμε αυτή την ευκαιρία. Καλώ όλους να συμμετάσχουν μαζικά και ενεργά στο συνέδριου του κλάδου, στις 23 Μαρτίου 2011».

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κ. Δημήτρης Γ. Μαύρος τόνισε: «Με το συνέδριο αυτό, επιδιώκεται η αναγνώριση, καταγραφή και ανάδειξη των «μεγάλων» θεμάτων της ευρύτερης αγοράς σε μια σοβαρή προσπάθεια να υπάρξει ένα βιώσιμο μοντέλο για την Επικοινωνία στην επόμενη μέρα. Η βούληση όλων των εταίρων είναι δεδομένη και η ανάγκη διακλαδικής συνεργασίας επιτακτική. Η ΕΔΕΕ και τα Μέλη της στηρίζουν ενεργά αυτή την πρωτοβουλία».

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (Ε.Ι.ΤΗ.Σ.Ε.Ε.), Κώστας Κιμπουρόπουλος επεσήμανε: «Καθώς διανύουμε τη μεγαλύτερη οικονομική κρίση της μεταπολεμικής περιόδου στην Ελλάδα, κρίνουμε ότι είναι απαραίτητη η σύμπραξη όλων των δυνάμεων του χώρου της εμπορικής επικοινωνίας προκειμένου να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση, φέρνοντας ένα θετικό για όλους αποτέλεσμα. Είναι απαραίτητο, περισσότερο από ποτέ, να τεθούν επί τάπητος όλα τα θέματα που απασχολούν τους συνεργαζόμενους φορείς και να παρθούν γενναίες αποφάσεις προκειμένου οι ενέργειες όλων να βασίζονται σε ειλικρινείς και αποτελεσματικές σχέσεις, απαλλαγμένες από στρεβλώσεις που επιβαρύνουν επικίνδυνα το οικονομικό περιβάλλον του κλάδου. Το συνέδριο λοιπόν αυτό, φιλοδοξούμε να θέσει τις βάσεις για τη νέα εποχή, στην οποία καλούμαστε να εργαστούμε ακόμα πιο σκληρά, κατ’ αρχήν για να επιβιώσουμε και στη συνέχεια να αναπτυχθούμε».




Ο Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών (Ε.Ι.Ι.Ρ.Α.), κ. Παναγιώτης Κωστάκης ανέφερε: «Είναι γεγονός πως η παγκόσμια οικονομική κρίση αλλάζει καθημερινά τις κοινωνικές δομές. Σαφώς, δεν έχει μείνει ανεπηρέαστος και ο τομέας της εμπορικής επικοινωνίας. Οι ανθρώπινες αξίες, το ήθος, η ειλικρίνεια, η ακεραιότητα, η συνέπεια είναι πιο αναγκαίες από ποτέ. Με γνώμονα το αμοιβαίο συμφέρον επιβάλλεται να συνεργαστούν όλοι οι φορείς της επικοινωνίας και να ενώσουν τις δυνάμεις τους στο συνέδριο « Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα» ώστε με κοινό όραμα στο κέντρο του οποίου να είναι ο Άνθρωπος, να σχεδιάσουν στρατηγικά και αποτελεσματικά την επόμενη μέρα της επικοινωνίας στην Ελλάδα. Είναι υποχρέωση όλων όσων βρισκόμαστε στην αλυσίδα της επικοινωνίας των κοινωνικών και εμπορικών αγαθών και υπηρεσιών, να εντοπίσουμε τις ευκαιρίες της νέας πραγματικότητας και να ζωντανέψουμε πάλι την εμπιστοσύνη στις αγορές».

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (Σ.Ε.Δ.Ε.Α.), κ. Σπύρος Ζαβιτσάνος υπογράμμισε: «Σε μία εποχή χωρίς σημεία αναφοράς που οι υποθέσεις με βάση τις οποίες λειτουργούσαμε δεν ισχύουν, ο κλάδος της Επικοινωνίας καλείται να επαναπροσδιορίσει διαδικασίες, κανόνες και ήθη. Ίσως είναι υπερβολικά αισιόδοξο να προσδοκά κανείς ότι ένα συνέδριο θα αποτελέσει έστω την βάση για συζήτηση για το νέο πλαίσιο, αλλά σε μία πραγματικότητα σαν την σημερινή και με μία διαδικασία για τον ορισμό της ατζέντας και των θεμάτων χωρίς προηγούμενο, μπορούμε να ελπίζουμε σε πρωτοφανή αποτελέσματα. Ο ΣΕΔΕΑ αποδεχόμενος την πρόκληση στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις την διαδικασία προς το Συνέδριο σε όλα της τα στάδια».

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου (ΣΕΠΤ), κ. Θεοχάρης Φιλιππόπουλος  τόνισε: «Στη σημερινή δραματική οικονομική συγκυρία είναι απαραίτητος ο επαναπροσδιορισμός της σχέσης διαφημιζόμενων, διαφημιστικών εταιρειών και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Το συνέδριο “Επικοινωνία: η επόμενη μέρα” είναι μια άριστη ευκαιρία για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να αναδείξουν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια, να προσδιορίσουν τις λύσεις τους και να θεσμοθετήσουν τους όρους με τους οποίους θα πρέπει να κινηθεί η διαφημιστική αγορά την επόμενη μέρα».

Ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου, κ. Νάσος Λέζος ανέφερε: «Βλέποντας ότι η χώρα μας βιώνει την μεγαλύτερη οικονομική κρίση που έχει γνωρίσει  την μεταπολεμική περίοδο, πιστεύουμε ότι όλοι οι φορείς του χώρου της επικοινωνίας καλούνται να ανακαλύψουν λύσεις  τόσο στα προβλήματα που ταλανίζουν την αγορά σήμερα όσο και στα θέματα που θα προκύψουν μετά  τις δομικές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα την παρούσα περίοδο. Υπό αυτό το πρίσμα το συνέδριο φιλοδοξεί να θέσει επί τάπητος όλα τα καίρια ζητήματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους, τις διαφημιστικές εταιρείες και τα ΜΜΕ και αφορούν πλέον στη βιωσιμότητα τους και κυριολεκτικά στην Επόμενη Μέρα για την Ελληνική Αγορά Επικοινωνίας».