To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ICCO: Η σημασία διαχείρισης φήμης

ICCO: Η σημασία διαχείρισης φήμης
ICCO: Η σημασία διαχείρισης φήμης

Η συγκεκριμένη έρευνα του International Communications Consultancy Organisation (ICCO) φέρει τον τίτλο Q4 Trends Barometer, ενώ όταν τέθηκε η ερώτηση σχετικά με τη σημασία του ενεργού ελέγχου και της προστασίας της φήμης για τις μεγάλες επιχειρήσεις, το 66% των συμμετεχόντων τη χαρακτήρισε «θεμελιώδη» κι ένα επιπλέον 20% την αποκάλεσε «πολύ σημαντική». Παρόμοια είναι η αντίληψη και για τις κυβερνήσεις: για το 53% θεωρείται «θεμελιώδης» και για το 28% «πολύ σημαντική». Σε άλλο σημείο της έρευνας τονίζεται πως οι συμβουλευτικές επιχειρήσεις Δημοσίων Σχέσεων αναμένεται να παραμείνουν σε σταθερή πορεία ή να σημειώσουν ανάπτυξη το τελευταίο τρίμηνο του έτους.