To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ICCO: Μελέτη για τα PR New Business

ICCO: Μελέτη για τα PR New Business
ICCO: Μελέτη για τα PR New Business

Οι αναφορές από τους υπάρχοντες πελάτες, αποτελούν για την πλειοψηφία των συμβούλων των εταιρειών PR, τον βασικό οδηγό για τα New Business, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης Q4 Trends Barometer της ICCO. Στη μελέτη, που πραγματοποιήθηκε σε 22 χώρες του κόσμου, προέκυψε μια λίστα με τους βασικούς τρόπους που επιλέγουν οι εταιρείες PR για τη δημιουργία new business leads. Η λίστα αυτή, έχει ως εξής:

1)    Αναφορές από υπάρχοντες πελάτες (88%)
2)    Προσωπικές επαφές (81%)
3)    Έρευνες που φιλοξενούνται στην εταιρική ιστοσελίδα (26%)
4)    Εγκεκριμένη λίστα για δημόσιους διαγωνισμούς (22%)
5)    Άμεση απόκριση στις marketing/PR δραστηριότητες της εταιρείας (21%)
6)    Δικτύωση μέσω εταιρικών events, όπως οι PR διαλέξεις (19%)
7)    Διασυνοριακές καμπάνιες, μέσα από το δίκτυο (16%)
8)    Αναφορές από την Εμπορική Ένωση της εταιρείας (9%)
9)    Άλλα (5%)    

Από τα συγκεκριμένα new business leads, οι συμβουλευτικοί επικεφαλής μετατρέπουν το 35% σε πληρωμένους πελάτες. Παράλληλα, παρουσιάζει δυσκολία η προσπάθεια να προσδιοριστεί αν οι new business ευκαιρίες περιλαμβάνουν ένα κανονικό pitch, στο οποίο θα συμμετέχουν ανταγωνιστικές εταιρείες. Στη συγκεκριμένη ερώτηση, οι σύμβουλοι τόνισαν πως σε όλο το εύρος της κλίμακας (0-100%) οι νέοι πελάτες προέκυψαν την προηγούμενη χρονιά με αυτό τον τρόπο και υπογράμμισαν πως η φύση των PR υπηρεσιών, αναφορικά με την προσφορά και την τοπική κουλτούρα, μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στον καθορισμό απόκτησης της διεκδικούμενης δουλειάς. Κατά μέσο όρο, στο σύνολο των γεωγραφικών περιφερειών, οι νίκες από pitch έφτασαν στο 41%. 

Από τη στιγμή που εξασφαλιστεί μια νέα δουλειά, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (72%), υπογράμμισε πως χρειάζεται διάστημα 1-3 μηνών, προκειμένου να μετατρέψει την πελατειακή δέσμευση σε πληρωμένη υπηρεσία.

Στο μεταξύ, ισχυρές παρουσιάζονται οι προοπτικές του επόμενου τριμήνου για τις συμβουλευτικές εταιρείες PR. Αναλυτικά, το 45% των ερωτηθέντων περιμένει σταθερή πορεία των επιχειρήσεων αυτών, ενώ ένα επιπρόσθετο 40% προβλέπει την  ανάπτυξή τους. Αντίθετα, το 57% υποστηρίζει πως οι όροι και οι συνθήκες των new business συμβολαίων, είναι λιγότερο ελκυστικές απ’ όσο ήταν πριν από δυο χρόνια.