To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο “Αγρόκηπος Χαλβατζή” στην Communication Effect

Ο “Αγρόκηπος Χαλβατζή” στην Communication Effect
Η εταιρία Χαλβατζής Μακεδονική ΑΒΕΕ με τα brands “Αγρόκηπος Χαλβατζή» και «Οικογένεια Χαλβατζή» ξεκινούν συνεργασία με την Communication Effect για το πλάνο των δημοσίων σχέσεων και influencer marketing.

Συγκεκριμένα, η Communication Effect αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων, γραφείου Τύπου, media relations, influencers marketing, και content creation

Η εταιρία κλείνει 49 χρόνια στην Ελληνική αγορά.

Με τη συμμετοχή πολλών ανθρώπων, επιστημόνων, ειδικών, αγροτών, με τεχνογνωσία, εμπειρία, κόπο και πολύ μεράκι δημιουργήθηκε από τον Βλάσση Χαλβατζή το 1972. Σήμερα το εργοστάσιο στην Σκύδρα παράγει ένα εξαιρετικό προϊόν Λαχανικά και όσπρια στον ατμό με το brand “Αγρόκηπος Χαλβατζή» που δημιουργεί νέα τάση στις διατροφικές συνήθειες του Έλληνα και όχι μόνο, αφού και οι παγκόσμιες τάσεις είναι το healthy leaving, healthy, eating, convenience, clean label, NON GMO, sustainable farming, farm to table, environmental sustainability, social sustainability.

Aπό την Ελληνική γη στο τραπέζι σας. Προϊόντα αγνά, χωρίς υπολείμματα φυτοφαρμάκων, Ορθής Γεωργικής Πρακτικής, με πιστοποίηση global G.A.P για εσάς που προσέχετε τη διατροφή σας. Έτοιμα για να δημιουργήσετε πιάτα υψηλής διατροφικής αξίας χωρίς κούραση. Η εταιρία Χαλβατζής επίσης διαθέτει μια μεγάλη γκάμα παραδοσιακών προιόντων με την επωνυμία Οικογένεια Χαλβατζή όπως μαρμελάδες, Γλυκά Κουταλιού, Χαλβάς Ταχίνι, Λαχανικά σε άλμη σε βάζο, Τοματοειδή, Κομπόστες, Φρουτοσαλάτες χωρίς ζάχαρη.

Η εταιρία από το 2013 έχει αναπτύξει σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα σε Ευρώπη, Αμερική, Η.Α.Ε, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία καθώς και σε Κύπρο και Βαλκανικές χώρες όπου εκεί τα προϊόντα Αγρόκηπος Χαλβατζή αναπτύσσονται γεωμετρικά.