To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμιος CCO στη Burson-Marsteller ο T. Eslinger

Παγκόσμιος CCO στη Burson-Marsteller ο T. Eslinger

Ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη δέσμευση απέναντι στους πελάτες της για παροχή στρατηγικής συμβουλευτικής διεθνών προδιαγραφών, σε συνδυασμό με ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας αιχμής, η Burson-Marsteller ανακοίνωσε ότι ο παγκοσμίως γνωστός και βραβευμένος executive creative director Tom Eslinger αναλαμβάνει αμέσως καθήκοντα ως ο πρώτος Global Chief Creative Officer της εταιρείας.

Ευθύνη του θα αποτελέσει η απρόσκοπτη ενσωμάτωση στρατηγικής, σχεδιασμού και ανάλυσης δεδομένων με σκοπό τη δημιουργία ισχυρών, ολοκληρωμένων δημιουργικών προτάσεων που θα εφαρμοστούν σε όλες τις παραδοσιακές, ψηφιακές και κινητές πλατφόρμες, καθώς και σε πλατφόρμες νέων, αναδυόμενων μέσων, όπως η εικονική, επαυξημένη και μεικτή πραγματικότητα.                                                                                 

«Αποτελεί ισχυρή μας δέσμευση η επένδυση στους πλέον ικανούς και δημιουργικούς επαγγελματίες, που θα αποφέρουν σημαντικά οφέλη στους πελάτες μας», δήλωσε ο Kevin Bell, Worldwide President της Burson-Marsteller, στον οποίο θα αναφέρεται ο Eslinger. «Ο Tom Eslinger διαθέτει εξαιρετικό δημιουργικό ταλέντο και ηγετική φυσιογνωμία και θα εισαγάγει στη δουλειά μας τις πιο πρόσφατες διαδικασίες δημιουργικού, καθώς και νέους τρόπους σκέψης. Σε μια εποχή που τα στεγανά ανάμεσα στη διαφήμιση, το branding, τα μέσα ενημέρωσης και τις δημόσιες σχέσεις καταργούνται, η ευρεία εμπειρία του Tom θα διασφαλίσει ότι η δημιουργικότητα παραμένει το κύριο χαρακτηριστικό κάθε δραστηριότητάς μας στη Burson-Marsteller».

Πριν ενταχθεί στο δυναμικό της Burson-Marsteller, ο Eslinger υπηρετούσε ως Executive Creative Director για τις ολοκληρωμένες διαφημιστικές υπηρεσίες της Framestore, εταιρείας υπηρεσιών οπτικών εφέ και εικονικής πραγματικότητας. Προηγουμένως, είχε εργαστεί επί 13 χρόνια στο δίκτυο Saatchi & Saatchi, οκτώ από τα οποία διετέλεσε Worldwide Digital Creative Director. Με αυτήν την ιδιότητα, ηγήθηκε της διοίκησης και της στρατηγικής ψηφιακού δημιουργικού σε παγκόσμιο επίπεδο για νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και πρωτοβουλίες πελατών, εντόπισε συνεργασίες δημιουργικής παραγωγής και προσέλαβε νέους συνεργάτες, ενώ ηγήθηκε συνεργασιών με άλλα δίκτυα μέσω του Publicis Groupe. Υπηρέτησε επί μία δεκαετία στο Worldwide Creative Board of Directors του Publicis Groupe και διετέλεσε μέλος της ομάδας διευθυντών του ίδιου ομίλου που ασχολείται με τις συγχωνεύσεις, τις εξαγορές και τις επενδύσεις.

Προτού αποχωρήσει από τη Saatchi & Saatchi, ο Eslinger ανέλαβε επίσης καθήκοντα ως Regional Digital Executive Creative Director για την ευρύτερη περιοχή της Κίνας, διοικώντας άμεσα και πρακτικά το δημιουργικό σε όλο το φάσμα ψηφιακών δυνατοτήτων και δυνατοτήτων m-Commerce, καθώς και εντοπίζοντας ευκαιρίες συγχωνεύσεων και εξαγορών στην περιοχή. Η εμπειρία του περιλαμβάνει, μεταξύ πολλών άλλων, brand όπως Diageo, General Mills, Mondelez, Procter & Gamble, Sands Casinos and Resorts, T-Mobile και Toyota.

«Η Burson-Marsteller έχει μακρά και ισχυρή ιστορία παροχής υπηρεσιών και αποτελεσμάτων διεθνών προδιαγραφών στους πελάτες της», δήλωσε ο Eslinger. «Είμαι ενθουσιασμένος που αναλαμβάνω αυτόν τον ολοκαίνουργιο ρόλο, που συνδυάζει το δημιουργικό, τη στρατηγική, την ανάλυση δεδομένων και την παραγωγή. Έχω πάθος με τη δημιουργία πραγματικά ολοκληρωμένων λύσεων δημιουργικού σε όλο το φάσμα των αναδυόμενων καναλιών και συσκευών, με σκοπό την οικοδόμηση brand και επιχειρήσεων. Η συνεργασία με την εξαιρετική ομάδα στην οποία προσχωρώ θα δώσει σε όλους μας την ευκαιρία να εξελιχθούμε και να γράψουμε την επόμενη σελίδα στη μακρά αυτή ιστορία της Burson-Marsteller».

Εντός μιας εικοσαετίας, Eslinger έχει λάβει πλειάδα διακρίσεων σε πολλές κατηγορίες του Cannes Lions International Festival of Creativity, του παγκόσμιου διαγωνισμού δημιουργικότητας που πραγματοποιείται στις Κάννες, ενώ έχει κερδίσει δεκάδες άλλα διεθνή και τοπικά βραβεία, μεταξύ των οποίων τα Effies, Clios, D&AD, Axis, AWARD, SPIKES και The One Show (ΗΠΑ και Κίνα). Έχει διατελέσει πρόεδρος των επιτροπών για τα βραβεία Cyber Lions και τα πιο πρόσφατα Mobile Lions, καθώς και μέλος των επιτροπών για τα βραβεία Cyber, Innovation και Titanium Lions.

Το πρώτο βιβλίο του Eslinger, με τίτλο Mobile Magic: The Saatchi & Saatchi Guide to Mobile Marketing and Design (Wiley, Φεβρουάριος 2014), αποτελεί έργο αναφοράς για τους brand marketers κα εστιάζει στις στρατηγικές ευκαιρίες και τα πρακτικά αποτελέσματα του μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών. Το τυπογραφικό και διαδραστικό του έργο έχει παρουσιαστεί σε πολλές εκδόσεις, ενώ τμήμα του φιλοξενείται στη μόνιμη συλλογή ντιζάιν του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης της Νέας Υόρκης. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και επιφυλλίδες στα Contagious, AdAge και ADWEEK. Ο Eslinger είναι κάτοχος πτυχίου Καλών Τεχνών από το Minneapolis College of Design.