To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παρουσιάστηκε διεθνής οδηγός PR αξιολόγησης

Παρουσιάστηκε διεθνής οδηγός PR αξιολόγησης
Παρουσιάστηκε διεθνής οδηγός PR αξιολόγησης

Τον απόλυτο διεθνή οδηγό αξιολόγησης στον τομέα των δημόσιων σχέσεων, προώθησε η σύμπραξη των AMEC (International Association for Measurement and Evaluation of Communication), ICCO (International Communications Consultancy Organisation) και PRCA (Public Relations Consultants Association Ηνωμένου Βασιλείου).

Ο οδηγός ονομάζεται «The PR Professionals Guide to Measurement» και παρουσιάστηκε στη διάρκεια του AMEC European Summit της Μαδρίτης, έπειτα από τέσσερις μήνες ανάπτυξης. Ο οδηγός είναι προσβάσιμος από όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες, όπως PC, tablets και smartphones, ενώ αποτελείται από 12 κεφάλαια, στα οποία παρουσιάζονται case studies και βέλτιστες πρακτικές PR μετρήσεων, συμβουλές και σκέψεις ειδικών.

Στη δημιουργία του έχουν συνεισφέρει μέλη των τριών προαναφερόμενων οργανισμών, καθώς και στελέχη του χώρου από τη Νότια Αφρική και την Αυστραλία. Την αφήγηση υπογράφουν μεταξύ άλλων οι David Gallagher (ICCO President και Ketchum Europe CEO), Andy West (Hotwire Group Chief Development Officer), Giselle Bodie (Salience Insight CEO), Ben Matthews (eBay Head of Strategic Communications) και David Rockland (Ketchum Global Research Managing Director).

«Σε μια περίοδο που η φήμη στα media αποτελεί σημαντικό συστατικό της εταιρικής και brand αξίας, η AMEC δεσμεύεται να εξαπλώσει τη χρήση των μετρήσεων, καθώς αυτές καθορίζουν την απόδοση» σημείωσε ο Vice Chair και Chief Executive της AMEC, Jeremy Thompson.

Από την πλευρά του, ο PRCA Director General και ICCO Executive Director Francis Ingham σημείωσε: «Για πολλά χρόνια, οι βιομηχανίες μας έμεναν στα λόγια. Σήμερα, είναι μια ημέρα δράσης. Η συνεργασία των τριών οργανώσεων δεν έχει προηγούμενο και θέτει χρυσά στάνταρ, τα οποία καλούνται οι άλλοι οργανισμοί να φτάσουν».