To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pitch: H «φρέσκια» πρόταση

Pitch: H «φρέσκια» πρόταση
Οι άνθρωποι της Pitch παρουσιάζουν τη φιλοσοφία, τις υπηρεσίες και τις συνεργασίες της εταιρείας και τονίζουν πως αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι το πάθος για το αντικείμενο.

** Δείτε την Ειδική Έκδοση #pragencies.

Ποια είναι η φιλοσοφία και η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων;

Γιώργος Χατζόπουλος, CEΟ της Pitch:
Η Pitch είναι μια μεγάλη επένδυση και μι α εντελώς «φρέσκια» πρόταση στο χώρο της Στρατηγικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων που απαρτίζεται από στελέχη με σπουδαία εμπειρία. Στην Pitch έχουμε αποφασίσει να ακολουθούμε μια συγκεκριμένη προσέγγιση στον τρόπο που προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, κάνοντας ακατάπαυστο pitching ιδεών και ολοκληρωμένων στρατηγικών προγραμμάτων σε όλη τη διάρκεια ζωής των projects. Λαμβάνουμε υπόψη μας όλες τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες των πελατών μας και της αγοράς στην οποία δραστηριοποιούνται, προσφέροντας custom-made λύσεις, απαντώντας συνεχώς σε οποιαδήποτε πρόκληση εμφανίζεται. Στοχεύουμε στην αριστεία και στη δημιουργία ουσιαστικής αξίας για τον πελάτη, τους καταναλωτές και τους stakeholders.


Ποιες υπηρεσίες προσφέρετε; Σε ποιον τομέα θα λέγατε πως εξειδικεύεστε;

Μαριάννα Ντάβου, Director της Pitch:
Η Pitch είναι μία πολυσυλλεκτική ομάδα η οποία απαρτίζεται τόσο από στελέχη που προέρχονται από εταιρείες επικοινωνίας, όσο και από στελέχη που προήλθαν από την πλευρά του «πελάτη». Αυτός ο συνδυασμός επαγγελματικών εμπειριών και προσλαμβανουσών είναι και ένα σημαντικό διαφοροποιό στοιχείο,  απαραίτητο για τη σωστή διαχείριση, κατανόηση και υλοποίηση πολύπλοκων προγραμμάτων επικοινωνίας. Ως εκ τούτου, καθένας από εμάς συνεισφέρει έμπρακτα, φέρνοντας στο τραπέζι την εξειδίκευση μαζί με την επαγγελματική του εμπειρία, κάτι που μετουσιώνεται σε ένα εύρος ιδεών, με απώτερο σκοπό την επίτευξη των επιμέρους στόχων σε προγράμματα ολοκληρωμένης επικοινωνίας. Όλοι αισθανόμαστε, όχι απλώς ισότιμα μέλη μιας ομάδας, αλλά συνιδρυτές της Pitch, και αυτό αποτελεί την πιο σοβαρή κατάθεση «επαγγελματικής ψυχής». Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Επικοινωνία (Corporate & Brand PR), Κοινωνική Υπευθυνότητα (CSR), Δημόσιες Υποθέσεις (Public Affairs), Εσωτερική Επικοινωνία (Internal Communications), Διαχείριση Κρίσιμων Θεμάτων ή/και Κρίσεων (Crisis Communications), σχέσεις με τα ΜΜΕ (Media Relations) αλλά και με άλλα ειδικά κοινά (Stakeholders Engagement), και φυσικά δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, τόσο σε offline όσο και online επίπεδο (digital comms).


Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τις δουλειές σας;

Ιλίνα Πομάσκα, Director της Pitch:
Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε το γεγονός ότι αντιμετωπίσαμε την Pitch, στην Pitch, σαν τον πρώτο μας πελάτη. Από την πρώτη κιόλας μέρα εφαρμόσαμε τα εργαλεία μας, προκειμένου να κάνουμε αισθητή την παρουσία της Pitch στο χώρο της Επικοινωνίας. Η επιτυχία του εγχειρήματός μας βοήθησε να συμμετάσχουμε σε μεγάλα spec, για να καταθέσουμε τις προτάσεις μας, να προσκληθούμε σε συνέδρια του κλάδου σαν ομιλητές με άποψη και να κερδίσουμε πελάτες από διαφορετικούς κλάδους της αγοράς. Σήμερα οι πελάτες μας είναι 15 σε αριθμό και ανήκουν κυρίως στο χώρο της τεχνολογίας, των τροφίμων και ποτών, της ενέργειας και της μόδας, και τους ευχαριστούμε που «τόλμησαν» να κάνουν την επιλογή «νέα δημιουργική με πάθος» σε σχέση με την επιλογή «μεγάλη και σίγουρη». 


Ποιο θα λέγατε πως αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας; Τι την κάνει να ξεχωρίζει;

Βικτωρία Ηγουμενάκη, General Manager της Pitch:
Πολύ απλά, η αγάπη και το πάθος για επικοινωνία. Στην Pitch αυτό το πάθος συνδυάζεται αποτελεσματικά με την πολυετή εμπειρία των στελεχών της σε διαφορετικά πόστα, σε μια ευρεία γκάμα εταιρειών / πελατών από διαφορετικούς κλάδους. Στην Pitch αναγνωρίσαμε ότι για να ξεχωρίσουμε από την υπερπληροφόρηση και να προσφέρουμε αποτελεσματικές λύσεις οφείλουμε να μιλήσουμε κατευθείαν στην καρδιά του κοινού. Ο «χρυσός» κανόνας του “under-promise & overdeliver” παραμένει πιο επίκαιρος από ποτέ, ενώ ο πρωτοποριακός τρόπος σκέψης για τους σύγχρονους marketers και τους ειδικούς της επικοινωνίας αποτελεί καθημερινά το deal-breaker μεταξύ των «επιτυχημένων» ενεργειών και εκείνων που στέφονται αληθινά με επιτυχία. Πιστεύουμε απόλυτα στη δύναμη του ανθρώπινου στοιχείου και της προσωπικής επαφής και γιορτάζουμε το γεγονός ότι είμαστε όλοι άνθρωποι με ταλέντα και αδυναμίες, που χαιρόμαστε να δημιουργούμε προσωπικές σχέσεις και όχι δημόσιες επαφές. Κατά συνέπεια, καθημερινά εξελισσόμαστε και μαθαίνουμε νέα πράγματα μέσα από την επαφή μας με συνεργάτες, πελάτες και συναδέλφους. Παράλληλα, με την ευρεία πλέον χρήση των νέων τεχνολογιών, συνεχώς ανακαλύπτουμε νέους ορίζοντες και βοηθάμε ενεργά κι άλλους να χαράξουν την καταλληλότερη στρατηγική και να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά με τα κοινά που τους ενδιαφέρουν. Στην Pitch δεν σταματάμε να μαθαίνουμε και δεν εφησυχάζουμε, κι αυτό είναι που μας χαρακτηρίζει ως ομάδα, αλλά και ως άτομα.
TAGS: Pitch