To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Weber Shandwick: Ενισχύει τις digital υπηρεσίες

Weber Shandwick: Ενισχύει τις digital υπηρεσίες
Weber Shandwick: Ενισχύει τις digital υπηρεσίες

Τα νέα εργαλεία ενσωματώνονται στο Τμήμα PR Digital Communications και σχετίζονται με το On Line Monitoring, δηλαδή την καταγραφή του ψηφιακού Advocacy, καθώς επίσης και στο Digital Crisis Management, τομέα που η εταιρεία καινοτομεί διεθνώς με το εργαλείο προσομοίωσης On Line κρίσεων Firebell. Παράλληλα, η Weber Shandwick παρέχει στους πελάτες Training Sessions, προκειμένου να εξοικειωθούν με όλες τις νέες μορφές επικοινωνίας.

Είναι γεγονός πως η Weber Shandwick, που πρόσφατα παρουσίασε την παγκόσμια έρευνα \"Socializing Your Brand: A Brand’s Guide to Sociability\", επενδύει στo On Line PR, ώστε να καλύψει ένα κενό που υπήρχε στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με τα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας, τα προϊόντα και οι εταιρείες αντιλαμβάνονται μεν τη στρατηγική σημασία των Νέων Μέσων, παράλληλα όμως δεν διαθέτουν την απαιτούμενη εκπαίδευση για να κατανοήσουν το ρόλο τους. Η ίδια μελέτη καταδεικνύει επίσης τη σπουδαιότητα της αλληλεπίδρασης μεταξύ brand και καταναλωτή, αναδεικνύοντας τις ψηφιακές συζητήσεις ως το επίκεντρο της αποτελεσματικής Επικοινωνίας.

Σύμφωνα με όσα τονίζει η επικεφαλής υπηρεσιών PR Digital Communications της Weber Shandwick, Χριστίνα Κουτρομάνου: «Διακρίνουμε καθημερινά τον αυξανόμενο ρόλο της ψηφιακής επικοινωνίας και κυρίως τον Social Media. Ωστόσο, μέσα σε αυτή την πληθώρα των εκπληκτικών εφαρμογών και δυνατοτήτων της τεχνολογίας ελλοχεύουν και κίνδυνοι. Ως Σύμβουλοι Επικοινωνίας, διακρίνουμε μια ανομοιομορφία στον τρόπο που παρουσιάζονται πολλά brands. Είναι σημαντικό να κατανοήσουν οι πελάτες ότι η Επικοινωνία ενός brand δεν  πρέπει να διαχωρίζεται σε online και offline αλλά να είναι ολιστική και συμπαγής. Στη Weber Shandwick πιστεύουμε στην INLINE επικοινωνία, η οποία πρέπει να υποστηρίζεται από έμπειρα στελέχη Δημοσίων Σχέσεων ικανά να δημιουργούν περιεχόμενο και συζητήσεις με μετρήσιμα αποτελέσματα στην εταιρική ή προϊοντική φήμη».