To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Secret Key: Εντυπωσίασε ο Morris Pentel στο Athens Customer Experience Festival

Secret Key: Εντυπωσίασε ο Morris Pentel στο Athens Customer Experience Festival

Περισσότερα από 200 στελέχη όλων των εμπορικών κλάδων της αγοράς έδωσαν το παρών στο 4Ο ATHENS CUSTOMER EXPERIENCE FESTIVAL που διοργανώθηκε στις 14 Ιουνίου  στο Κτήμα Αριάδνη από την εκπαιδευτική εταιρία SECRET KEY (www.secretkey.gr)

Τις εντυπώσεις κέρδισε ο Chairman του CXFO (Customer Experience Foundation) , Morris Pentel o οποίος υλοποίησε σύντομο εκπαιδευτικό εργαστήριο στην ενότητα «Measuring Customer Emotions». Αποποιούμενος τον τίτλο Business person και αποκαλώντας τον εαυτό του «emotional observer» ο Morris Pentel μίλησε για τη σημαντικότητα μετατροπής των συναισθημάτων, των λέξεων και των δράσεων των πελατών σε ένα τελικό e-score (συναισθηματική βαθμολογία). 

Τόνισε πως η ουσιαστική πρόκληση για τις επιχειρήσεις είναι να μάθουν να εντοπίζουν , να συζητούν εσωτερικά και να μεριμνούν περισσότερο για τα συναισθήματα των πελατών τους. Θα ήταν εμπνευστικό και εντυπωσιακό να φτάσουμε σε ένα επίπεδο όπου θα φανταζόμαστε τους οργανισμούς ως ξεχωριστούς ανθρώπους

O Morris Pentel παρέθεσε πολλούς λόγους για τους οποίους δείκτες όπως οι NPS, CSAT, CES (Customer Effort Score) είναι ανεπαρκείς για τους οργανισμούς. Ανέδειξε την ανάγκη να στοχεύσουμε «να συλλάβουμε το συναίσθημα των πελατών».

 Παρέθεσε στοιχεία για την ανάγκη υιοθέτησης μεθόδων όπως «conversational analysis» στις τηλεφωνικές επικοινωνίες με ενσωμάτωση στοιχείων AI (τεχνητής νοημοσύνης ) . Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως ο Morris Pentel επικεντρώθηκε σε 5 διαστάσεις του Customer Emotional Value και έδωσε στα στελέχη  KPIs για τον εντοπισμό και τη μέτρησή τους με κατεύθυνση τη δημιουργία ενός Emotional DNA προφίλ, με χρήση μοναδικών  αλγορίθμων για κάθε πελάτη.

Στο  ACEF 2018 της Secret Key έδωσαν τιμητικά την αιγίδα τους το ΕΒΕΑ (Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών) και το ΙΠΕ (Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος)

Gold Sponsor  του Athens 4th Customer Experience Festival ήταν η COSMOTE ενώ Silver Sponsor αποτέλεσε η Mercedes Benz Hellas .

Bronze Sponsors  της διοργάνωσης ήταν οι εταιρίες Focus Bari, COSMOTE e-value, STIRIXIS & JUST ON LINE. Χορηγός Φιλοξενίας των διεθνών ομιλητών ήταν το Domotel Kastri Contemporary  Hotel .

Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ , το epixeiro.gr αλλά και τα μέσα advertising.gr, BusinessNews.gr, adbusiness, Retail Business, ΣΤΕΝΤΟΡΑΣ & skywalker.gr  

TAGS: Secret Key