To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Recma: Κορυφαίο στα new business το Dentsu Aegis Network

Recma: Κορυφαίο στα new business το Dentsu Aegis Network
Το δίκτυο της Dentsu Aegis επικράτησε των υπολοίπων media ομίλων και βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης new business, σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της εταιρείας ερευνών Recma.

Συγκεκριμένα, η Dentsu Aegis παρουσίασε θετικό ισοζύγιο νικών - απωλειών κατά 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια, έπειτα από την ανάληψη λογαριασμών, όπως αυτοί των AB Inbev (815 εκ. δολάρια), P&G Nordics (270 εκ. δολάρια), GM (238 εκ. δολάρια), Migros (220 εκ. δολάρια) και Shanghai VW (243 εκ. δολάρια). Από την άλλη, έχασε τους λογαριασμούς των Opel (287 εκ. δολάρια) και Lego (140 εκ. δολάρια).

Η Havas Media ακολούθησε στη δεύτερη θέση με θετικό ισοζύγιο 495 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η Group M του ομίλου WPP ήταν τρίτη με ισοζύγιο 405 εκατομμυρίων δολαρίων. Το πιο αδύναμο δίκτυο, το οποίο η Recma δεν κατονόμασε, είχε απώλειες 1,49 δισ. δολαρίων την τρέχουσα χρονιά.

Σε επίπεδο συνολικών νικών, η MediaCom του δικτύου Group M βρέθηκε στην κορυφή, έχοντας κερδίσει άνω του 15% από το σύνολο των 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων που "έπεσαν στο τραπέζι".

Σημειώνεται πως η Recma ανέλυσε περισσότερες από 600 κινήσεις λογαριασμών, οι οποίες έλαβαν χώρα από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Νοέμβριο σε 55 αγορές. Οι κινήσεις αυτές αφορούν σε μεγάλους διεθνείς διαφημιζόμενους, αλλά και σε μικρότερους τοπικούς/περιφερειακούς λογαριασμούς άνω των 10 εκ. δολαρίων.