To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στα 30,7 εκ. ευρώ η online display δαπάνη στο α' εξάμηνο του 2017

Στα 30,7 εκ. ευρώ η online display δαπάνη στο α' εξάμηνο του 2017
Τα 30,7 εκατ. ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2017, καθώς επενδύσεις ύψους 18,2 εκατ. ευρώ κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με την έρευνα ADEX Hellas Q2 2017. 

Στην ουσία, στο δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς καταγράφεται μείωση της επίδοσης της δαπάνης κατά 11% αλλά από το IAB Hellas τονίζεται πως στην πραγματικότητα το ποσοστό αποδίδει μια αλλοιωμένη εικόνα της απόδοσης της αγοράς, μιας και στην έρευνα συμμετέχουν ανενεργές επιχειρήσεις ΜΜΕ που αναμένεται να επαναδραστηριοποιηθούν άμεσα στο εγγύς μέλλον και ήδη βρίσκονται σε καθεστώς ιδιοκτησιακής μετάβασης. Μάλιστα, αν από τα αποτελέσματα και τη σχετική σύγκριση εξαιρεθούν αυτοί οι τρεις παίκτες, τότε η δαπάνη καταγράφει άνοδο της τάξης του 2,7%. 

Επίσης, από το ΙΑΒ Ηellas σημειώνεται πως η κάμψη 11% καταδεικνύει ότι τα διαφημιστικά budget που απορροφούσαν αυτά τα συγκροτήματα δεν φαίνεται να επανεπενδύθηκαν στην ελληνική αγορά display και αυτό σημαίνει ότι τυχόν αφύπνισή τους θα τονώσει εντυπωσιακά την αγορά και ενδεχομένως να επαναφέρει τη μεταβολή στις πρότερες θετικές επιδόσεις της. 

Σε επίπεδο εξαμήνου, τις σημαντικότερες επενδύσεις καταγράφουν οι κλάδοι των Χρηματοοικονομικών, των Τηλεπικοινωνιών και των Καταναλωτικών Αγαθών (FMCG) και του Λιανεμπορίου.
TAGS: IAB Hellas