To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Warc: Στο 4,7% η αύξηση της δαπάνης το 2018

Warc: Στο 4,7% η αύξηση της δαπάνης το 2018
Η Warc εκτιμά πως η αύξηση στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη φέτος θα αγγίξει το 4,7%, ανερχόμενη σε 572 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η συγκεκριμένη εκτίμηση οφείλεται στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της PyeongChang, στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου της Ρωσίας, στις εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών και στη μειωμένη μεταβλητότητα του δολαρίου στις αναδυόμενες αγορές.

Η μηνιαία έκθεση Global Ad Trends της εταιρείας, εστιάζει στη διαφημιστική δαπάνη σε 96 αγορές και καταγράφει τις βασικές τάσεις σε επίπεδο επένδυσης ανά media και γεωγραφική περιφέρεια από το 2009.

Στη γεωγραφική εξέταση, η ισχυρότερη ανάπτυξη εκτιμάται στη Βόρεια Αμερική (5%), στην Ασία-Ειρηνικό (6%) και στη Δυτική Ευρώπη (2,6%) τη φετινή χρονιά. Πολύ ισχυρή παραμένει η ανάπτυξη σε Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη (8,4%) και Λατινική Αμερική (7%). Αντίθετα, κάμψη αναμένεται σε Μέση Ανατολή και Αφρική για άλλη μια φορά, αν και με βραδύτερο ρυθμό από τα προηγούμενα χρόνια (-4.1%).

Σε ότι αφορά το 2017 και με δεδομένα τα υπάρχοντα στοιχεία, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 3% στα 546 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας επιβράδυνση από το 3,8% του 2016.

Σχετικά με τα media, το mobile ήταν το μοναδικό που κέρδισε μεγαλύτερο μερίδιο διαφημιστικής δαπάνης το 2017 και σήμερα αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο μέσο πίσω από την τηλεόραση. Επιπλέον, προσπέρασε για πρώτη φορά το desktop internet (20.6% έναντι 18,3%). Όσο για την τηλεόραση, εκτιμάται πως έχασε μερίδιο 1,4%, πέφτοντας στο 36,5% της παγκόσμιας δαπάνης (199,5 δισ. δολάρια). 
TAGS: Warc