To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Zenith: Η δαπάνη στο ίντερνετ προσπερνά αυτή στην τηλεόραση

Zenith: Η δαπάνη στο ίντερνετ προσπερνά αυτή στην τηλεόραση
Η δαπάνη στην παγκόσμια διαδικτυακή διαφήμιση αναμένεται να αυξηθεί κατά 13% και να φτάσει στα 205 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2017, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Zenith, με τίτλο Advertising Expenditure Forecasts. 

Η εταιρεία της Publicis Media υποστηρίζει πως αυτός θα είναι ο πρώτος χρόνος κατά τον οποίο θα δαπανηθούν περισσότερα χρήματα στην ιντερνετική διαφήμιση παρά στη διαφήμιση στην παραδοσιακή τηλεόραση, η οποία θα φτάσει στα 192 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Σε αυτό το πλαίσιο, η διαδικτυακή διαφήμιση θα προσελκύσει το 36,9% της συνολικής δαπάνης, από το 34% του 2016. Ωστόσο, η ετήσια ανάπτυξη της online διαφήμισης παρουσιάζει επιβράδυνση κι αναμένεται να φτάσει στο 13% το 2017 από το 17% του 2016 και το 20% του 2015. Η Zenith προέβλεψε επίσης πως ο ρυθμός ανάπτυξης θα πέσει στο 12% το 2018 και στο 10% το 2019. 

Στο μεταξύ, τα social media αντιπροσωπεύουν τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο κλάδο της ιντερνετικής διαφήμισης, σύμφωνα με την έκθεση, κι αναμένεται να αγγίξουν τα 55 δισ. δολάρια το 2019, αφήνοντας πίσω τη δαπάνη της διαφήμισης στις έντυπες εκδόσεις (50 δισ. δολάρια). Μέχρι το 2019, η δαπάνη στην έντυπη διαφήμιση θα έχει πέσει στα επίπεδα του 1985. 

Συνολικά, η παγκόσμια διαφημιστική αγορά βελτιώνεται με σταθερό ρυθμό σε ετήσια βάση (4%) από το ξεκίνημα της δεκαετίας κι αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί. Την ίδια στιγμή, μόλις 10 πόλεις θα συνεισφέρουν το 11% του συνόλου της ανάπτυξης στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη από το 2016 ως το 2019, με τη Νέα Υόρκη να αποτελεί τη σημαντικότερη, αντιπροσωπεύοντας δαπάνη 15 δισ. δολαρίων τη φετινή χρονιά.    
TAGS: Zenith