To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

3ο Breakfast Session ΣΔΕ: Η σχέση διαφημιζομένων και agencies

 3ο Breakfast Session ΣΔΕ: Η σχέση διαφημιζομένων και agencies

Με θέμα «The future of agency models» πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019 το 3ο Breakfast Session του ΣΔΕ με καλεσμένους keynote speakers την κα Nadja-Bellan White, Executive Partner, Chief Client Officer, EMEA, The Ogilvy Group και τον κ. Gerhard Louw, WFA Executive Committee Member and WFA Global Media Board Member, Head of International Media Management, Deutsche Telekom AG. Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος κ. Κατερίνα Πολυμερίδου, αρχισυντάκτρια του περιοδικού Marketing Week.

Με την έναρξη του session, το μέλος του Δ.Σ. του ΣΔΕ κ. Κώστας Σταματάκης, Chief Marketing and Customer Officer, Dixons-Kotsovolos, εξήγησε γιατί ο ΣΔΕ, μέσα από μία ευρεία λίστα με θέματα που αποτελούν προτεραιότητα για τους marketers παγκόσμια, επέλεξε να συζητήσει και να αναδείξει το συγκεκριμένο θέμα.

Ο κ. Louw,  με τη θεσμική του ιδιότητα και ρόλο στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA), μίλησε καταρχάς για την αναπόφευκτη αλλαγή των μοντέλων συνεργασίας, δεδομένων των αλλαγών που έχουν συντελεστεί σε επίπεδο κλάδου και καταναλωτή. Με την ιδιότητα του διαφημιζόμενου, έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν από πρώτο χέρι για το νέο μοντέλο συνεργασίας της Deutche Telekom, το γνωστό MOM, καθώς ο ίδιος είναι ο εμπνευστής του. Σύμφωνα με αυτό, ο διαφημιζόμενος παίρνει εσωτερικά μεγαλύτερο έλεγχο του media planning & buying, ενώ εξακολουθεί να συνεργάζεται με επιλεγμένους partners σε επίπεδο υλοποίησης.

Από την πλευρά της η κ. White παρουσίασε την οπτική των agencies, επιβεβαιώνοντας ότι οι σχέσεις διαφημιζομένων και agencies πρέπει να επαναπροσδιοριστούν, τονίζοντας όμως ότι τα agencies πρέπει να θεωρούνται από τους διαφημιζόμενους partners για την ανάπτυξή τους και όχι vendors. Μίλησε για την παγίδα του “shortermism” και για την αξία της δημιουργικότητας στην επικοινωνία και τέλος, αναφέρθηκε στο ζήτημα  των μοντέλων αμοιβής.

Ήταν ένα ακόμα πρωινό γεμάτο ενημέρωση, έμπνευση και networking για τους επικεφαλής marketing & media που παρακολούθησαν τη συζήτηση.

« Ένα χρόνο μετά, οι πρωινές συναντήσεις του ΣΔΕ έχουν πλέον καθιερωθεί. Όταν τις σχεδιάζαμε, η αγωνία μας ήταν μεγάλη για το αν τα στελέχη θα συμμετέχουν ενεργά, καθώς φιλοδοξία μας ήταν και παραμένει, τα Breakfast Sessions να δίνουν την ευκαιρία για ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων. Μετά και από το 3ο πλέον session, χαιρόμαστε για τις πολύ ζωντανές συζητήσεις που γίνονται αλλά και για το θετικό feedback που παίρνουμε από την αγορά», είπε η κ. Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ.

Τα Breakfast Sessions είναι μία πρωτοβουλία που ανέλαβε o ΣΔΕ το 2018, κατά τα πρότυπα των Digital Sessions. Παρακολουθώντας σε πραγματικό χρόνο τις παγκόσμιες εξελίξεις, στόχος μας είναι να αναδεικνύουμε κάθε φορά σημαντικά θέματα για τους διαφημιζόμενους και να συμβάλλουμε ώστε η επικοινωνία στη χώρα μας να κάνει σταθερά βήματα μπροστά. Οι πρωινές αυτές συναντήσεις εργασίας πραγματοποιούνται σε χαλαρό κλίμα, με πολύ σημαντικούς Έλληνες και ξένους ομιλητές και δίνουν την ευκαιρία για ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων. Η συμμετοχή γίνεται αποκλειστικά κατόπιν πρόσκλησης, καθώς απευθύνονται σε περιορισμένο κάθε φορά αριθμό διαφημιζομένων.

TAGS: ΣΔΕ