To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

5ο Breakfast Session ΣΔΕ: Η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη

5ο Breakfast Session ΣΔΕ: Η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη

Το 5ο Breakfast Session του ΣΔΕ είχε θέμα «Diversity & Inclusion: challenges and opportunities» και πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου, με καλεσμένο keynote speaker τον κ. Jerry Daykin, Diversity & Inclusion Ambassador της WFA, Senior Media Director, EMEA, GSK Consumer Healthcare Marketing.

Λίγες μέρες μετά την παρουσίαση του αναλυτικού οδηγού «Η προσέγγιση των marketers στη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη», 50 στελέχη εταιριών-μελών του ΣΔΕ και συνεργάτες τους από τα agencies, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σε βάθος για τα επιμέρους ζητήματα που παρουσιάζονται στον Οδηγό.  

Ο κ.
J. Daykin, co-chair της Diversity & Inclusion Task Force της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, έδωσε με την παρουσίασή του με πολύ άμεσο τρόπο τη μεγάλη εικόνα για ό,τι συζητείται και γίνεται διεθνώς, αναφέρθηκε στις πολλές πτυχές της διαφορετικότητας (φύλο, φυλή και εθνότητα, σωματική ικανότητα, σεξουαλικότητα, ηλικία) και εξήγησε πώς μπορεί μία εταιρία να κάνει την αρχή.

Μιλώντας χωρίς περιστροφές τόνισε ότι σε καμία περίπτωση τα ζητήματα αυτά δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται αποσπασματικά κι επιφανειακά. Αντίθετα, ό,τι γίνεται θα πρέπει να είναι στο πλαίσιο μακροπρόθεσμης και καλά μελετημένης στρατηγικής, στην οποία θα πρέπει πρώτα απ’ όλους να πιστεύει το
top management κάθε επιχείρησης και οργανισμού. Τόνισε, τέλος, ότι η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη δεν αφορούν μόνο στο δημιουργικό μας προϊόν, αλλά και στις ομάδες μας εσωτερικά και στους συνεργάτες μας που το διαμορφώνουν.

Την σκυτάλη στη συζήτηση πήραν η κ. Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate and Bakery, Mondelēz International και  ο κ. Δημήτρης Αγραφιώτης, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelēz International που μίλησαν για την ελληνική εμπειρία. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Αγραφιώτης ανέπτυξε την σπουδαιότητα του purpose στην εταιρική κουλτούρα της Mondelez International, το οποίο «επιτρέπει» στους εργαζόμενους να είναι ανοιχτοί και στα brands να παίρνουν θέση για σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, ενώ η κ. Ποπώφ μέσα από το παράδειγμα της καμπάνιας της Lacta #Act for Love, εξήγησε στους συμμετέχοντες τόσο τη στρατηγική όσο και τα βήματα που προηγήθηκαν της καμπάνιας, τόνισε την αξία του σωστού timing κι εξήγησε ότι τα brands και οι εταιρίες που παίρνουν θέση και βγαίνουν μπροστά, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πάντα θα υπάρχουν lovers και haters.

Το session ολοκληρώθηκε με ακόμα μεγαλύτερη εμβάθυνση στα θέματα που παρουσιάστηκαν, μέσα από διάλογο ουσίας που «προκάλεσε» με τα ερωτήματά της η κ. Μαριάνα Κορδοπάτη, μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου και Senior Marketing Director, SEE, P&G που είχε αναλάβει τον συντονισμό της συζήτησης των ομιλητών. Η κ. Κορδοπάτη αναφέρθηκε και στο θέμα της προσβασιμότητας περιεχομένου, με δεδομένο ότι μέχρι τον Δεκέμβριο του 2022 η νομοθεσία της ΕΕ καλεί όλους τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς να διασφαλίσουν ότι το οπτικοακουστικό τους περιεχόμενο θα είναι προσβάσιμο από άτομα με αναπηρίες.

H κ. Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, στάθηκε ιδιαίτερα στην επιδραστικότητα του κλάδου της επικοινωνίας και στην ευθύνη που αυτή συνεπάγεται για τα brands και κάλεσε όλους να  αγκαλιάσουν τη διαφορετικότητα, κάνοντας μικρά ή μεγαλύτερα, αλλά πάντα αυθεντικά βήματα.

Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης δήλωσε: «Η διαφήμιση αφορά στον πραγματικό κόσμο και οφείλει να τον απεικονίζει. Eίμαστε πραγματικά περήφανοι για τον Οδηγό “Η προσέγγιση των marketers στη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη” γιατί αναδεικνύει την ευρύτητα των ζητημάτων αυτών και προσφέρει εξαιρετική καθοδήγηση στα στελέχη και τις επιχειρήσεις σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν και γιατί».

TAGS: ΣΔΕ