To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αγάπη και «τρέλα» για τη μουσική

Αγάπη και «τρέλα» για τη μουσική
Αγάπη και «τρέλα» για τη μουσική

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποια είναι η Rabbeats; Πώς δημιουργήθηκε η εταιρεία και ποιοι την απαρτίζουν;

Κυριάκος Μουστάκας:
Η Rabbeats Music είναι μια νέα εταιρεία με εξειδίκευση στην παραγωγή μουσικής για τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις καθώς και στον τομέα του Audio Post Production. Δημιουργήθηκε από την ένωση της εταιρείας μου, Inhousemusic, και της Soundlab Productions, του Στράτου Διαμαντή, όπου οι περισσότεροι ίσως τον γνωρίζουν από τη δεκαπενταετή παρουσία του στην Power Music. Είμαστε και οι δύο ιδιαίτερα δημιουργικοί άνθρωποι, με συνεχείς καλλιτεχνικές αναζητήσεις, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Φέρουμε πολύ μεγάλη εμπειρία στη σύνθεση διαφημιστικής μουσικής, έχοντας 16 και πλέον χρόνια προϋπηρεσία ο καθένας μας. Ο Στράτος, για παράδειγμα, είναι ο άνθρωπος πίσω από όλες τις μουσικές παραγωγές των διαφημίσεων Jumbo, από το 1998 μέχρι και σήμερα. Είναι ο δημιουργός του χαρακτηριστικού μουσικού Jingle «11880», το οποίο ακούγεται πάνω από μία δεκαετία.

Στράτος Διαμαντής: O Κυριάκος, πάλι, είναι ο δημιουργός του -γνωστού πλέον- «THINK» της καμπάνιας του Πλαισίου για τα Turbo X, ενώ δύο από τις χαρακτηριστικές του μουσικές επιτυχίες στο χώρο της διαφήμισης, είναι το \"Now that I found you\" από την καμπάνια του Cutty Sark και το \"Nothing to betray\" από την καμπάνια του Nescafé Frappe. Την ομάδα συμπληρώνουν ο Ανδρέας Σιουρούνης και ο Δημήτρης Αρώνης, επίσης πολύ ταλαντούχοι και έμπειροι συνθέτες με ιδιαίτερο ήχο και άποψη.

adb: Ποια ανάγκη έρχεται να καλύψει στην αγορά του production η Rabbeats; Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει;

Κυριάκος Μουστάκας:
Ουσιαστικά οι Rabbeats, σε ό,τι αφορά τον τομέα του ήχου σε μια διαφημιστική καμπάνια, έρχονται όχι μόνο για να δώσουν ποιοτικές λύσεις  γρήγορα και άμεσα, αλλά και να προτείνουν τη δική τους μουσική οπτική πάνω σε ένα τηλεοπτικό σενάριο, βοηθώντας έτσι τις διαφημιστικές εταιρείες να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον διαφημιζόμενο πελάτη τους. Πιστεύουμε πως εκτός από την εμπειρία μας, η αγάπη και η τρέλα μας για τη μουσική, είναι τα βασικά στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν ως επαγγελματίες του χώρου. Εκτός από τον Δημήτρη και τον Ανδρέα, διαθέτουμε ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών. Με τον τρόπο αυτό, πετυχαίνουμε σχεδόν πάντα να παρουσιάζουμε πάνω από μία μουσική πρόταση στον πελάτη μας. Δουλεύουμε ομαδικά πάνω στο εκάστοτε brief και αυτό μας βοηθάει να εξελισσόμαστε συνεχώς. Ακόμα και στις περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει χρόνος και ο καθένας μας έχει αναλάβει από ένα project, οι υπόλοιποι βοηθάμε, είτε συμβουλευτικά είτε παραγωγικά, για να υπάρχει πάντα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Το σημαντικό είναι ότι ο καθένας από εμάς έχει τον δικό του «ήχο», με αποτέλεσμα να έχουμε πληθώρα ιδεών και στυλ.

adb: Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις δουλειές που έχετε επιμεληθεί και κάποιες από τις συνεργασίες που διατηρείτε;

Στράτος Διαμαντής:
Ως Rabbeats, επίσημα, ξεκινήσαμε τον Μάρτιο του 2015, αλλά δουλεύουμε ήδη μαζί εδώ κι ένα χρόνο. Με τον Κυριάκο όλα αυτά τα χρόνια, παρότι ήμασταν «ανταγωνιστές», υπήρχε μια αμοιβαία εκτίμηση! Είπαμε, λοιπόν, να δοκιμάσουμε γράφοντας το τραγούδι “Rain down your love” για την τηλεοπτική καμπάνια της Amita. Το ίδιο έγινε και με την καμπάνια της Aegean, αλλά και της Koleston, με πρωταγωνίστρια την Έλενα Παπαρίζου. Όλα τα projects πήγαν πολύ καλά και αυτό μας έδωσε θάρρος να επιχειρήσουμε. Κάποιες από τις τελευταίες μας μουσικές παραγωγές είναι για τη διεθνή καμπάνια του Ariel, για το Sentio, για τα προϊόντα Turbo X, από τις αντίστοιχες καμπάνιες του Πλαισίου, καθώς και για το παιδικό γιαούρτι ΔΕΛΤΑ Advance. Μπορεί κανείς να μάθει για τις παλαιότερες δουλειές μας, αλλά και τις πιο πρόσφατες, πλέον ως Rabbeats Music, στο www.rabbeats.com. Σχετικά με τις σχέσεις που διατηρούμε, όλα αυτά τα χρόνια έχουμε δουλέψει σχεδόν με όλες τις διαφημιστικές εταιρείες, τις εταιρείες παραγωγής καθώς και με πολλούς σκηνοθέτες. Μέσα απο τις συνεργασίες αυτές, έχουν δημιουργηθεί σχέσεις εμπιστοσύνης και φιλίας. Στόχος μας, ως Rabbeats Music πλέον, είναι να διατηρήσουμε τις σχέσεις αυτές, όπως και να δημιουργήσουμε νέες, βασισμένες στον ίδιο άξονα εμπιστοσύνης και αμοιβαίας εκτίμησης.

adb: Πόσο μπορεί να βοηθήσει, κατά τη γνώμη σας, μια διαφήμιση η πρωτότυπη μουσική; Ποια οφέλη μπορεί να προσφέρει σε brands, διαφημιστικές και διαφημιζόμενους;

Κυριάκος Μουστάκας:
Πάρα πολύ. Έχει πραγματικά ουσιαστικό ρόλο! Η μουσική για το «11880», για παράδειγμα, εδώ και δέκα χρόνια είναι πλέον μια εταιρική ταυτότητα. Όταν σκέφτεσαι «11880», σκέφτεσαι αυτόματα το Jingle. Κάποιες από τις μουσικές που γράφουμε, μπορεί να λειτουργούν βοηθητικά σε μια ταινία, ενώ κάποιες άλλες να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Όποια κι αν είναι η περίπτωση, προσπαθούμε πάντα να υπάρχει στη μουσική μας κάποιο memorability, ένα χαρακτηριστικό μουσικό element, ώστε με το που θα την ακούσει κάποιος, αυτόματα να την αναγνωρίσει και να τη συνδυάσει με το προϊόν. Η αναγνωρισιμότητα και η ωραία αισθητική πάντα λειτουργούν προς όφελος του brand.

adb: Δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας και των περικοπών στα budget, θεωρείτε πως υπάρχει πρόσφορο έδαφος στην ελληνική διαφημιστική αγορά για μια εταιρεία σαν τη Rabbeats; Δραστηριοποιείστε και εκτός συνόρων;

Στράτος Διαμαντής:
Πιστεύουμε ότι η ανάγκη για tailor-made μουσική θα υπάρχει πάντα στη διαφήμιση. Θεωρούμε ότι ωραίες παραγωγές είναι εφικτές και με περιορισμένο budget. Διατηρούμε πάντα την όρεξη και έχουμε τη διάθεση να προτείνουμε λύσεις, ποτέ όμως εις βάρος της ποιότητας και αυτό λειτουργεί σαν πρόκληση για εμάς. Οι μουσικές βιβλιοθήκες ναι μεν είναι μια εύκολη και φθηνή λύση, ποτέ όμως δεν θα μπορέσουν να συνδεθούν με το προϊόν ως η μοναδική μουσική ταυτότητά του. Μια πρωτότυπη μουσική, η οποία έχει γραφτεί επάνω στην εικόνα, μπορεί να σχολιάσει το συναίσθημά της, τη δράση της, τις έντονες εναλλαγές της, να δημιουργεί παύσεις αλλά και έντονες κορυφώσεις. Μπορεί να κάνει χιούμορ, τη μια στιγμή και την αμέσως επόμενη να γίνεται σκοτεινή/θλιμμένη. Μια πρωτότυπη μουσική μεταμορφώνεται σε οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς! Αυτό, φυσικά, δεν θα μπορεί ποτέ να επιτευχθεί με μια μουσική βιβλιοθήκη. Όσο για τη δραστηριότητά μας εκτός συνόρων, είναι κάτι που μας ενδιαφέρει πάρα πολύ, ως Rabbeats, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Ο Κυριάκος, ως Sundayman, έχει ήδη από το 1999 μια έντονη δισκογραφική εμπειρία μέσω του Record Label της m-beat στο LA, με τα tracks του να συμπεριλαμβάνονται σε γνωστές συλλογές του εξωτερικού, καθώς και με τη διεθνή κυκλοφορία των προσωπικών του άλμπουμ.

Κυριάκος Μουστάκας: Ο Στράτος έχει κυκλοφορήσει 2 προσωπικά του άλμπουμ στο εξωτερικό και αυτή τη στιγμή τελειώνει το πρώτο του Musical, το οποίο θα ανέβει στην Αμερική μέχρι το 2016, έχοντας ήδη κερδίσει στο διαγωνισμό του “Santa Fe Musical Theatre Festival”. Ως Rabbeats έχουμε ξεκινήσει να επικοινωνούμε τόσο με εταιρείες παραγωγής, όσο και με διαφημιστικές εταιρείες του εξωτερικού, λαμβάνοντας πολύ θετικά σχόλια για τη δουλειά μας. Πιστεύουμε ότι στην Ελλάδα, υπάρχουν πολλοί καλοί μουσικοί, εφάμιλλοι συναδέλφων μας στο εξωτερικό. Το ίδιο ακριβώς, πιστεύουμε και για τους Έλληνες δημιουργικούς, τις διαφημιστικές εταιρείες αλλά και τις εταιρείες παραγωγής. Απλώς, πρέπει να γίνει η κίνηση. Κάποιοι ήδη το έχουν κάνει με επιτυχία. Πιστεύουμε ότι τώρα ήρθε και η δική μας
σειρά!