To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Εμείς κάνουμε το παιχνίδι»!

«Εμείς κάνουμε το παιχνίδι»!
«Εμείς κάνουμε το παιχνίδι»!

Εδώ και λίγο καιρό είναι «στον αέρα» η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΟΠΑΠ για το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ με τίτλο «Εμείς κάνουμε το παιχνίδι», που φέρει τη σφραγίδα της The Newtons Laboratory, με εταιρεία παραγωγής την BOO Productions.

O Επικεφαλής Μονάδας Μάρκετινγκ της ΟΠΑΠ, Petr Matejovsky, μας αναφέρει σχετικά: «Η νέα καμπάνια του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, Εμείς κάνουμε το παιχνίδι, στηρίζεται στην αγάπη για τα σπορ και το στοίχημα μέσα από τα \"μάτια\" των φιλάθλων και παικτών μας. Προωθεί το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ως μια εμπειρία που \"χτίζεται\" μαζί με τους φιλάθλους, αναδεικνύοντας την ψυχαγωγία, τη χαρά της προετοιμασίας, την αγωνία, τη γιορτή για τη νίκη της ομάδας τους και της νίκης στο παιχνίδι. Κάτι ακόμη πιο σημαντικό όμως είναι ότι η καμπάνια αυτή ενδυναμώνει την εικόνα της ΟΠΑΠ ως ένα σημαντικό πάροχο ψυχαγωγίας μέσα από την εμπειρία των φιλάθλων! H ΟΠΑΠ, με γνώμονα τη βελτίωση και αναβάθμιση της ποιότητας και της εικόνας του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, εξοπλίζεται και με μια δυνατή ομάδα στελεχών που χαράζει τη στρατηγική της μάρκας. Μπήκαμε λοιπόν μέσα στον αγωνιστικό χώρο της ΟΠΑΠ και γνωρίσαμε όλους τους \"παίκτες\" της ομάδας, αποσπώντας κάποιες επιπρόσθετες λεπτομέρειες που αφορούν στην καμπάνια».

Η οπτική των δημιουργών

adb: Ποιες αξίες και χαρακτηριστικά του brand ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ αντικατοπτρίζονται μέσα από την καμπάνια και σε τι βάθος χρόνου θα εκτυλίσσεται;

Πάνος Μπόλλας:
Στόχος της νέας καμπάνιας είναι να αναβαθμίσει την εικόνα του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, τόσο στους υπάρχοντες, όσο και στους μελλοντικούς πελάτες, κάνοντας πρωταγωνιστές τους ίδιους τους φιλάθλους αλλά και τα συναισθήματα και τις συνήθειες που αναπτύσσουν στην καθημερινότητά τους λόγω της αγάπης τους για τα σπορ. Η καμπάνια «Εμείς κάνουμε το παιχνίδι» δεν στηρίζεται απλά σε ένα τηλεοπτικό σποτ. Είναι μια ευρεία πλατφόρμα επικοινωνίας με πολύπλευρες εκφάνσεις και δημιουργικές εκφράσεις στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στα έντυπα αλλά και στο δίκτυο των 4.000 πρακτορείων ΟΠΑΠ, με επίκεντρο την ικανοποίηση των βασικών εμπορικών μας αναγκών. Σε βάθος έξι μηνών, θα δούμε τους πρωταγωνιστές της corporate τηλεοπτικής καμπάνιας να ζουν ο καθένας ξεχωριστά με τον δικό του τρόπο την ένταση του παιχνιδιού μέσα από διαφορετικές χιουμοριστικές καταστάσεις. Όμως, σε κάθε έκφραση της καμπάνιας, μένουμε πιστοί στην αρχική της ιδέα: εάν δεν υπήρχαν οι φίλαθλοι, δεν θα υπήρχε και η χαρά του παιχνιδιού! Την ίδια στιγμή, το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ βάζει τις βάσεις για μια υγιή και υπεύθυνη στάση απέναντι στο betting, επικοινωνώντας σταθερά τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, με στόχο να δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον για εκείνους που παίζουν τυχερά παιχνίδια στο πλαίσιο της ψυχαγωγίας του.

adb: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ αλλά και η σημασία του για την ΟΠΑΠ;

Αλέξανδρος Στρογγυλός:
Η ΟΠΑΠ δραστηριοποιείται από το 1958 με το ΠΡΟΠΟ. Το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ξεκινά το 2000, κληρονομώντας ουσιαστικά την παράδοση της εταιρείας στον αθλητικό στοιχηματισμό. Ανέδειξε το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ στους φιλάθλους και μαζί με αυτούς συνεχίζει να πορεύεται με εμπιστοσύνη, εξελίσσοντας αυτή τη διαδικασία ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι ψυχαγωγίας στην καθημερινότητά τους. Στο πλαίσιο ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της ΟΠΑΠ, το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ είναι πάντοτε στην κορυφή των τάσεων και των αναγκών της αγοράς, αναζητώντας και δημιουργώντας νέα προϊόντα για να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του αλλά και να προσδώσει περισσότερη δράση στους πελάτες του. Έτσι, αποτελεί ένα σημαντικό brand της εταιρείας και γι’ αυτό η καινούργια επικοινωνιακή πλατφόρμα αποδίδει αυτό ακριβώς: το μέγεθος του brand, της εταιρείας, του κόσμου που το ανέδειξε, σε μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες της Ελλάδας.

adb: Η καμπάνια με μία φράση;

(Φυσικά η απάντηση ήταν άμεση και απλή από όλους):
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ γιατί… ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!

Οι συντελεστές του Πάμε Στοίχημα

Πάνος Μπόλλας (Marketing Communication & Sponsoring Director), Αλέξανδρος Στρογγυλός (Sports Betting & Online Marketing Director), Πόπη Ασλανίδου (Head of ATL), Στέλιος Πουρσαΐδης (Head of Customer Acquisition of Pame Stoixima), Μιχάλης Φουρίδης (Head of Pame Stoixima off Line), Αντώνης Πολυχρόνης (ATL Specialist of Pame Stoixima), Ερρίκος Ασλάνης (Acquisition Specialist of Pame Stoixima), Γιώργος Ζιάννης (Head of BTL), Αλίκη Κοτζαμάνη (Head of Media), Σοφία Γαζή (Media Specialist).