To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

O Πρόεδρος και ο Πίου

O Πρόεδρος και ο Πίου
O Πρόεδρος και ο Πίου

Έχοντας επενδύσει 400 εκατ. ευρώ τα τελευταία 4 χρόνια για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της, η WIND διαθέτει σήμερα ένα υπερσύγχρονο, ενιαίο δίκτυο Κινητής Σταθερής & Internet. Με νέες υποδομές, τεχνολογίας αιχμής 3,75G, η WIND καλύπτει όλη την Ελλάδα, προσφέροντας πολύ γρήγορες ταχύτητες για mobile Ιnternet, ώστε οι συνδρομητές της να σερφάρουν απρόσκοπτα από το κινητό τους αλλά και να κατεβάζουν περιεχόμενο. Παράλληλα, το δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας της WIND προσφέρει υπηρεσίες ADSL, ταχύτητες μέχρι και 24Mbps, αλλά και VDSL, για τους πιο απαιτητικούς, με ταχύτητες μέχρι και 50Mbps.

Το νέο, υπερσύγχρονο δίκτυο της WIND είναι πιστοποιημένο και ανταποκρίνεται με αξιοπιστία σε όλες τις σύγχρονες ανάγκες επικοινωνίας. Η άψογη λειτουργία του και η ενισχυμένη κάλυψη σε όλη την Ελλάδα, είναι στοιχεία που επιβεβαιώνονται και από την αύξηση κατά 30% που σημειώθηκε στην κίνηση του δικτύου, τόσο στις κλήσεις φωνής όσο και στο mobile Ιnternet τον τελευταίο χρόνο.

Οι συνδρομητές της εταιρείας πέρα από high definition ποιότητα στις κλήσεις, που απομονώνει θορύβους του περιβάλλοντος, απολαμβάνουν επικοινωνία χω- ρίς διακοπές, χρειάζονται μόνο 3 δευτερόλεπτα για να μπουν στο Facebook ή να πλοηγηθούν στο Internet από το κινητό τους και μόλις 5 δευτερόλεπτα για να κατέβει στο κινητό μια φωτογραφία 5Μbytes από το διαδίκτυο. Η παρακολούθηση video από το YouTube γίνεται άνετα, χωρίς διακοπές, ενώ αποστέλλονται πολύ πιο εύκολα e-mail με μεγαλύτερα αρχεία. Οι εξαιρετικές επιδόσεις του νέου εκσυγχρονισμένου δικτύου της WIND πιστοποιούνται από μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες, που πραγματοποιεί ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία σε διάφορες περιοχές της χώρας. Σύμφωνα με τις μετρήσεις, οι φωνητικές κλήσεις στο δίκτυο της WIND καθώς και οι κλήσεις δεδομένων (Mobile Internet) πραγματοποιούνται απρόσκοπτα στο 99% των περιπτώσεων, ποσοστό που αγγίζει το άριστο.

Επόμενα βήματα

Στόχος της WIND είναι να συνεχίσει τις επενδύσεις στις τηλεπικοινωνιακές υποδομές της στην Ελλάδα. Τα επόμενα βήματα για το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της WIND είναι η ανάπτυξη κοινού Δικτύου με τη Vodafone σε αρκετές περιοχές της χώρας μας, κυρίως στην περιφέρεια, σε συνδυασμό με τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της εταιρείας. Εκτεταμένες είναι και οι υποδομές Σταθερής Τηλεφωνίας & Internet της WIND σε όλη την Ελλάδα με ιδιόκτητους κόμβους σταθερής τηλεφωνίας, στους οποίους προστίθενται συνεχώς νέοι.

Δωρεάν δοκιμή δικτύου

Οι καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν δωρεάν το δίκτυο της WIND προτού το επιλέξουν. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ελέγξουν το υπερσύγχρονο, υψηλών ταχυτήτων δίκτυο της εταιρείας και τις απεριόριστες δυνατότητές του, αποκτώντας την ειδική προσφορά δοκιμής δικτύου με δωρεάν χρήση, σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα WIND ή Public. Η υπεύθυνη αυτή πρωτοβουλία της WIND προς τον καταναλωτή είναι ήδη γνωστή σε όλους μας και μέσα από το επίκαιρο και απολαυστικό τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον ταλαντούχο Τάκη Σπυριδάκη, στο ρόλο του γνωστού Προέδρου, τον «Πίου» και το λεωφορείο που «οργώνει» την Ελλάδα για να δοκιμάσει παίκτες ποδοσφαίρου.

Ο «Πρόεδρος» σε περιοδεία

Το περίφημο λεωφορείο με τους διάσημους επιβάτες του βρέθηκε ήδη σε αρκετές περιοχές της χώρας μας. Έτσι την Τρίτη 24/6, πλήθος κόσμου, μεταξύ των οποίων πολλά παιδιά με τους γονείς τους, βρέθηκαν από νωρίς το απόγευμα στην πλατεία Ελευθερίας στο Ηράκλειο Κρήτης προκειμένου να φωτογραφηθούν, να πάρουν αυτόγραφο και να γνωρίσουν από κοντά το δημοφιλή «Πρόεδρο» και τον «Πίου». Οι παρευρισκόμενοι δοκίμαζαν την ταχύτητα που σουτάρουν και κέρδιζαν από μία συλλεκτική μπάλα ποδοσφαίρου. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Τάκης Σπυριδάκης δήλωσε: «Η ανταπόκριση του κόσμου είναι πολύ θερμή. Είναι ένας ήρωας αυθεντικός, τον αγάπησε ο κόσμος, και περιμένει κάθε τόσο τη συνέχεια αυτής της επικοινωνίας η οποία δεν περιμέναμε και εμείς ότι θα κάνει τόσο τεράστια επιτυχία. Είμαι χαρούμενος γι’ αυτό. Η συνέχεια της διαφήμισης δεν ξέρουμε ποια θα είναι, αφού όπως σας ανέφερα, είναι αυθεντικός ήρωας, δεν είναι του χαρτιού. Τον ξέρει ο κόσμος αυτός τον ήρωα, τον έχει δει ως πολιτικό, ως δήμαρχο, τον έχει δει ως ποδοσφαιρικό παράγοντα».

Αντίστοιχα, ο Joel Anyino, γνωστός πλέον ως «Πίου», είναι ανοιχτός σε όλα τα ενδεχόμενα για το επόμενο σενάριο: «Κοιτάξτε, στη συγκεκριμένη διαφήμιση βρέθηκα να μαζεύω παίκτες σε όλη την Ελλάδα. Κάποιοι ήταν καλοί και κάποιοι μέτριοι. Ο πρόεδρος, πάντως, με εξαίρεση τη σκηνή με τις δίδυμες, δείχνει να με εμπιστεύεται σε μια θέση που θυμίζει μάνατζερ. Τώρα, αν στο επόμενο σενάριο θα του έχω φάει τη θέση, τι να σας πω, μόνο η WIND και οι Newtons ξέρουν. Απλά εγώ λέω και βάζω ιδέες».

Τη Δευτέρα 30/6 το λεωφορείο επισκέφθηκε την πλατεία Δημαρχείου στο Περιστέρι, ενώ την Τετάρτη 2/7 τη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης. Το διώροφο λεωφορείο της WIND μαζί με τον «Πρόεδρο» και τον Πίου θα συνεχίσουν να «οργώνουν» την Ελλάδα για δοκιμή παικτών, μεταδίδοντας παράλληλα το μήνυμα στους καταναλωτές ότι η WIND δίνει τη δυνατότητα σε όλους να δοκιμάσουν δωρεάν το νέο, υπερσύγχρονο δίκτυό της.

Δωρεάν δοκιμή δικτύου σε όλη την Ελλάδα - Το πούλμαν

Η WIND είναι τόσο σίγουρη για το υπερσύγχρονο δίκτυό της, που δίνει τη δυνατότητα σε όλους να το δοκιμάσουν προτού το επιλέξουν και να διαπιστώσουν από μόνοι τους τις απεριόριστες δυνατότητές του. Σε μια καθαρά ποδοσφαιρική περίοδο, η WIND επιλέγει να μιλήσει για δοκιμές δικτύου, βάζοντας ως κεντρικό ήρωα τον Αγαπούλα να φτιάξει την ομάδα των ονείρων του, δοκιμάζοντας παίχτες από όλη την Ελλάδα. Γιατί ο Πρόεδρος δοκιμάζει προτού επιλέξει. Γιατί λοιπόν να μην έχει και ο καταναλωτής την ίδια δυνατότητα, για το δίκτυό του;

Με αφορμή τις δοκιμές παιχτών, κύριο όχημα της καμπάνιας γίνεται το πούλμαν του Προέδρου, όπου με τον Πίου βοηθό, γυρίζει όλη την Ελλάδα ψάχνοντας για τους αυριανούς παιχταράδες! Στην πορεία εκτός από παίχτες βρήκαν και διαιτητές, προπονητές, κατσίκια, παπάδες, Παπαδοκωστήδες, τουρίστριες, Νίκες, Μανίκες, Νίκωνες και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε! Το πούλμαν πάντως, γέμισε. To διαφημιστικό σποτ είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της The Newtons Laboratory με τις Boo Productions και Oxyzed Music, σε σκηνοθεσία του Τάκη Ζερβουλάκου. Αναλυτικά, ανέβηκαν στο πούλμαν οι: Παραγωγός: Ηρακλής Μαυροειδής, Βοηθοί Σκηνοθέτες: Κωστής Παπαδάκης / Χάρης Κοντογιάννης / Σπύρος Σκορδιλάκης, Διευθυντής Παραγωγής: Γιώργος Σερντάρης, Μοντάζ: Δημήτρης Τόλιος / Θανάσης Παπαθανασίου, Line Producer: Σέβη Μώρου, Casting Director: Ελίνα Ψυχαράκη / Σταύρος Ράπτης, Art Director: Λουκάς Οικονομόπουλος.


Επενδύουμε στο δίκτυό μας και στην εικόνα του


Η σημαντική επένδυση που πραγματοποιεί η WIND με το έργο εκσυγχρονισμού του δικτύου της και η προβολή του μέσα από τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της εταιρείας, σύμφωνα με τον  Ανώτερο Διευθυντή Brand, Μάρκετινγκ και On-Line Στρατηγικής της εταιρείας, Γιάννη Γαβριηλίδη.

adb: Ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομών στη χώρα είναι το νέο υπερσύγχρονο δίκτυο της WIND. Πείτε μας λίγα λόγια γι’ αυτό.

Γ.Γ.:
Το έργο εκσυγχρονισμού του δικτύου της WIND αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που γίνονται στη χώρα τα τελευταία χρόνια και η οποία έχει ξεπεράσει τα 400 εκατ. ευρώ από το 2010 ως σήμερα. Είναι μοναδικό σε μέγεθος, όχι μόνο για τα δεδομένα της ελληνικής τηλεπικοινωνιακής αγοράς αλλά και της πανευρωπαϊκής. Για τους συνδρομητές WIND το νέο δίκτυο σημαίνει βελτιωμένη εμπειρία στις υπηρεσίες φωνής και δεδομένων, τόσο ως προς την ποιότητα των φωνητικών κλήσεων όσο και την ταχύτητα.

adb: Στο νέο τηλεοπτικό σας σποτ έχουμε τη μεγάλη επιστροφή του «Αγαπούλα» και του Πίου.

Γ.Γ.:
Στόχος είναι αυτή την περίοδο να επενδύσουμε ακόμα περισσότερο στην εικόνα του νέου υπερσύγχρονου δικτύου μας με έναν τρόπο απλό, χιουμοριστικό και κατανοητό από όλους. Έτσι ο αγαπητός σε όλους «Πρόεδρος», Τάκης Σπυριδάκης, με τη βοήθεια του Πίου επιστρέφει και μέσα από ένα «επίκαιρο» σενάριο παρουσιάζουμε μια ανατρεπτική πρωτοβουλία, αυτή της δωρεάν δοκιμής δικτύου. Η «αθλητική» προσέγγιση της δοκιμής σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διοργάνωση της χρονιάς, αποτελεί μεγάλη τηλεοπτική ευκαιρία και για τη διαφήμισή μας, κυρίως από πλευράς τηλεθέασης.

adb: Έχουμε δει και το λεωφορείο να γυρίζει σε διάφορα σημεία στη χώρα. Τι ακριβώς γίνεται;

Γ.Γ.:
Θελήσαμε η καμπάνια αυτή για το δίκτυο να δώσει το «παρών» σε αρκετά μέρη ανά την Ελλάδα όπως και στο τηλεοπτικό σποτ. Αναπτύξαμε, επίσης, επικοινωνία και για το ραδιόφωνο, το Internet, τον Τύπο, τα social media, ενώ η ταινία προβλήθηκε και σε κινηματογράφους. Επιπλέον, δημιουργήσαμε για το κοινό μια πραγματική εμπειρία δοκιμών, αξιοποιώντας το «concept» λεωφορείο της WIND που φτιάξαμε, που μαζί με τον «Πρόεδρο» και τον Πίου, βρέθηκε σε διάφορα μέρη στην Ελλάδα μεταδίδοντας το μήνυμα της δοκιμής δικτύου στους καταναλωτές. Στα σημεία που σταθμεύει το λεωφορείο υπάρχει στημένο ένα ποδοσφαιρικό τέρμα, όπου οι παρευρισκόμενοι μπορούν να δοκιμάσουν τις ικανότητες και τις δυνάμεις τους στο ποδόσφαιρο, να μετρήσουν την ταχύτητα που σουτάρουν και να κερδίσουν μία συλλεκτική μπάλα από τη WIND, ενώ έχουν τη δυνατότητα να φωτογραφηθούν, να πάρουν αυτόγραφο και να γνωρίσουν από κοντά τους δημοφιλείς πρωταγωνιστές. Ήδη το λεωφορείο έχει πάει στο Ηράκλειο Κρήτης, το Περιστέρι και τη Θεσσαλονίκη.

adb: Δωρεάν δοκιμή δικτύου. Τι ακριβώς πρέπει να κάνει κάποιος;

Γ.Γ.:
Απλώς να πάει σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα WIND ή Public και να ζητήσει την ειδική δωρεάν προσφορά για δοκιμή δικτύου. Είμαστε η μόνη εταιρεία που δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να ελέγξουν τις απεριόριστες δυνατότητες του δικτύου μας προτού το επιλέξουν, ακριβώς γιατί γνωρίζουμε ότι η δοκιμή θα αποτελέσει μια πολύ θετική εμπειρία για τους συνδρομητές.