To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Retail Media: Η νέα δύναμη που μεταμορφώνει τη διαφήμιση

Retail Media: Η νέα δύναμη που μεταμορφώνει τη διαφήμιση
Τα Retail Media φέρνουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο βελτιστοποιούνται οι διαφημίσεις. Οι εταιρείες ωστόσο χρειάζονται σωστή στρατηγική προκειμένου να επωφεληθούν από μια αγορά αξίας τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Για δεκαετίες, οι διαφημιστές αναζητούσαν τη «χρυσή τομή» ανάμεσα στις δαπάνες τους για διαφημίσεις και στην αγοραστική δυνατότητα των πελατών. Στην εποχή του omnichannel, αλλά και της συνάφειας ανάμεσα στις ανάγκες των πελατών και στο ίδιο το brand, ο γρίφος είναι δυσεπίλυτος για τους marketers που ακροβατούν σε ένα τεντωμένο σχοινί. 

Τα Retail Media έχουν τις ρίζες τους στη συνεργασία επιχειρήσεων και εκδοτών και δημιουργήθηκαν στην προσπάθεια να συνδεθεί το εμπορικό προϊόν με δημιουργικό περιεχόμενο που θα αφορούσε τον καταναλωτή. Πλέον τα Retail Media περιλαμβάνουν δίκτυα πολυμέσων λιανικής, πλατφόρμες διαφημίσεων τρίτων που οι έμποροι εγκαθιστούν στους ιστότοπούς τους, "διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς" που επιτρέπουν στους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα μέσω διαφημίσεων στο διαδίκτυο και "ζωντανό εμπόριο", όπου οι θεατές μπορούν να αλληλεπιδράσουν με περιεχόμενο βίντεο και να αγοράσουν προϊόντα απευθείας από την τηλεόραση ή την οθόνη της συσκευής τους.

Στην Κίνα, όπου οι αγορές μέσω δημοφιλών influencers είναι η νέα μόδα, οι αγορές έφτασαν τα 170 δις δολάρια το 2020, λόγω των κατηγοριών ένδυσης/μόδας και ομορφιάς. Αιτία για τη ραγδαία ανάπτυξη των Retail Media υπήρξε η πανδημία και η στροφή των καταναλωτών στο online shopping ενώ και η αφαίρεση των cookies από τα προγράμματα περιήγησης ιστού, αναμένεται να ωθήσει ακόμη περισσότερο την ανάπτυξή τους. 

Σε ένα μέλλον που βασίζεται όλο και περισσότερο στα δεδομένα, το νέο «χρυσάφι» στην αγορά του marketing και της διαφήμισης είναι οι προτιμήσεις των καταναλωτών και τα Retail Media με το tailor made περιεχόμενο, αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στη νέα εποχή. 
TAGS: Retail