Νέο τηλεοπτικό σποτ για τον Λουμίδης Παπαγάλος
Για τους καφέδες που απολαύσαμε κρυφά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τους καφέδες που απολαύσαμε κρυφά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μπύρα ΑΛΦΑ παραμένει πιστή στις αξίες της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας φόρος τιμής του καλλιτέχνη στην Ελλάδα και την οικογενειακή κληρονομιά του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο τηλεοπτικό σποτ της εταιρίας που έχει συνδέσει το όνομα και την ιστορία της με χυμούς υψηλής διατροφικής αξία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη συζήτηση έχει ανοίξει για την νέα καμπάνια για την τουριστική προβολή της Ελλάδας, με την κριτική, δυστυχώς, να στερείται τις περισσότερες φορές κάποιας βάσης..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμιο forum για τη δημιουργικότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ένα «Αυστηρά καλό ψωμί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρία, μοντέρνας αισθητικής βίντεο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος θα είναι online και προσβάσιμο σε όλους δωρεάν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μήνυμα αγάπης από τους επαγγελματίες κομμωτές προς όλες τις γυναίκες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMοναδική καµπάνια για µοναδικούς ανθρώπους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ούζο Πλωμαρίου υποδέχεται το φετινό καλοκαίρι με ένα διαφορετικό και γεμάτο αισιοδοξία τηλεοπτικό σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory