To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

To νησί μέσα μας

To νησί μέσα μας
To νησί μέσα μας

adb: Τι σημαίνει για τη McCann Athens η καμπάνια τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κρήτης;

Χάρης Παριανός, co-CEO McCann Worldgroup: 
Δεν υπάρχει πιο ωραίο προϊόν για να διαφημίσεις από τη χώρα σου. Έτσι και η τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κρήτης ήταν άλλη μια ευκαιρία για εμάς στη McCann να «βουτήξουμε» στις ομορφιές, στην παράδοση και στις γεύσεις του τόπου μας, για να βρούμε την ιδέα που θα αναδείκνυε την Κρήτη ως ένα μοναδικό προορισμό για όλο το χρόνο.
Η McCann Athens είναι ίσως η μοναδική διαφημιστική στην Ελλάδα που -από μόνη της ή ως μέρος κοινοπραξιών- έχει τόσο πλούσια εμπειρία στην προώθηση τουριστικών προορισμών και προϊόντων. Η καμπάνια “Greece. Chosen by the Gods” στις αρχές της δεκαετίας του ’90, το “Live your myth in Greece” το 2004, η καμπάνια του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού “Cyprus in our heart” το 2010, έως και η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής “The best Live of your life” το 2013, η οποία απέσπασε το Gold Effie στα βραβεία αποτελεσματικότητας του 2014, είναι ενδεικτικά κάποιες επικοινωνιακές εκστρατείες που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο timeline της McCann Athens. Βέβαια, η εμπειρία μας δεν περιορίζεται μόνο σε μεγάλες καμπάνιες τουριστικών προορισμών. Για παράδειγμα, για την προώθηση του My Odyssey, ενός luxury πρακτορείου ταξιδιών που ειδικεύεται στην αγορά της Κίνας, καταφέραμε μέσω του γραφείου μας στο Πεκίνο, να φέρουμε χωρίς κόστος, μια από τις πιο διάσημες Κινέζες ηθοποιούς, τη Huo Siyan, για να γυρίσει το διαφημιστικό σποτ και να μεταδώσει μέσω των κινεζικών social media την εμπειρία του ταξιδιού της στην Ελλάδα. Ελπίζουμε η καμπάνια της McCann για την Περιφέρεια της Κρήτης να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

adb: Μιλήστε μας για την ανάπτυξη της στρατηγικής σας για την καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης.

Δημήτρης Τσούτσος, Planning Director: 
Η στρατηγική επικοινωνίας βασίστηκε σε μία δυνατή αλήθεια του ίδιου του τόπου: περισσότεροι από το 40% όσων επισκέφθηκαν την Κρήτη για πρώτη φορά την επιλέγουν για μόνιμο (σχεδόν) προορισμό διακοπών. Επιστρέφουν και τα επόμενα χρόνια, κάποιοι αγοράζουν και σπίτι, ενώ άλλοι αφήνουν ακόμη και τις αποσκευές τους στο ξενοδοχείο, προκειμένου να τις βρουν το επόμενο καλοκαίρι. Η Κρήτη, λοιπόν, είναι ένας τόπος που κερδίζει τους περισσότερους επισκέπτες της με τη φύση της, με τον ιδιαίτερο πολιτισμό της, με την τοπική κουζίνα της, με τους φιλόξενους ανθρώπους της αλλά και με τις υπερσύγχρονες τουριστικές υποδομές που προσφέρει.
Όσοι την επισκέπτονται, την κρατούν γερά στην καρδιά τους. Είναι ο αγαπημένος τους προορισμός. Είναι ο τόπος που θα ήθελαν να κατάγονται από αυτόν. Είναι το νησί που κρατούν μέσα τους για το χρόνο που περνούν μακριά του.  Όπως μας είπαν και κάποιοι Κρητικοί στο πλαίσιο της έρευνάς μας, «την Κρήτη δεν την επισκέπτεσαι, στην Κρήτη επιστρέφεις».  Η Κρήτη συνεχίζει να ζει μέσα στον ταξιδιώτη για πάντα. Είναι το νησί που κρατάς μέσα σου για πάντα.

adb: Πώς η στρατηγική που ακολουθήσατε συνάδει με το τουριστικό προϊόν που προσφέρει η Κρήτη;

Κατερίνα Χρυσή, Account Director: 
Το έργο αυτό αποτελεί μια σημαντική αλλά και ουσιαστική επένδυση από την Περιφέρεια Κρήτης, για να εδραιωθεί το νησί ως επισκέψιμος τουριστικός προορισμός καθ’ όλην τη διάρκεια του έτους.  Η πρόκληση για τη McCann Athens ήταν να αγκαλιάσει μέσα από τη νέα καμπάνια της τους 12 θεματικούς άξονες που αποτελούν την αρχιτεκτονική ταυτότητα του προορισμού «Κρήτη», και να μιλήσει για εκείνες τις εμπειρίες που αναδεικνύουν αλλά και υποστηρίζουν τη βασική υπόσχεση του νησιού προς τον επισκέπτη. Ότι δηλαδή η Κρήτη γίνεται νοητά το δεύτερό του σπίτι, ο τόπος που λαχταρά να επιστρέψει, το νησί που τον απελευθερώνει και τον μαγνητίζει ταυτόχρονα.  Πέρα από το κλισέ προφίλ της καλοκαιρινής παραδεισένιας απόδρασης, που λειτουργεί περιοριστηκά για την αλήθεια του προορισμού, η Κρήτη προσφέρει μια διαφοροποιημένη γκάμα εμπειριών όλες τις εποχές του χρόνου, και αυτό ακριβώς αποτελεί και το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην αρένα του τουρισμού.  Και έτσι μέσα από τη καμπάνια μας, μιλήσαμε για τις φυσικές ομορφιές του τόπου πέρα από τις απέραντες αμμουδερές παραλίες, για το γεωγραφικό τοπίο με την απαράμιλλη ποικιλομορφία και εναλλαγές, που σε καλεί να το ανακαλύψεις, για τη λαϊκή παράδοση, τα ήθη και τα έθιμα έτσι όπως βιώνονται μέσα από τη ματιά του επισκέπτη, για την κρητική κουζίνα, που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από ένα τραπέζι και, φυσικά, για το στοιχείο της φιλοξενίας, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA του νησιού και κερδίζει αυτόματα την καρδιά του ταξιδιώτη.

adb: Το νέο λογότυπο της Κρήτης ενθουσίασε όπου παρουσιάστηκε. Είναι τυχαία η επιλογή των χρωμάτων;

Ελένη Ζησιμοπούλου, Executive Creative Director: 
Καθόλου τυχαία. Ήταν μέρος του brief για τη δημιουργία όλης της ταυτότητας από την ομάδα της McCann. Τα τέσσερα χρώματα -οι τέσσερις πινελιές στο Αιγαίο- συμπυκνώνουν με λιτό τρόπο όλα αυτά που κάνουν την Κρήτη έναν προορισμό τεσσάρων νομών και τεσσάρων εποχών. Το μπλε της θάλασσας, το γαλάζιο του ουρανού, το πράσινο της φύσης, το πορτοκαλί της γης - όλα αυτά τα χρώματα σε ζεστές αποχρώσεις, σαν τη ζεστή φιλοξενία των κατοίκων της, κάνουν την ταυτότητα της Κρήτης ξεχωριστή και ιδιαίτερη.

adb: Οι ταινίες αυτής της καμπάνιας δεν είναι η συνηθισμένη οδός για τουριστική προβολή. Υπάρχουν ιστορίες, πρωταγωνιστές, χιούμορ…

Ελένη Ζησιμοπούλου, Executive Creative Director: 
H αλήθεια είναι πως θέλαμε να υπάρχουν έντονα το ανθρώπινο στοιχείο και η μυθοπλασία και στις ταινίες και στις καταχωρίσεις μας. Η καρδιά του concept είναι η νοσταλγία που νιώθουν οι επισκέπτες του νησιού όταν επιστρέφουν στην πατρίδα τους. Σε όλες τις ταινίες μας, λοιπόν, πρωταγωνιστεί μία οικογένεια “βόρειας χώρας”, που η εμπειρία των διακοπών της στην Κρήτη έχει χαραχθεί βαθιά στο μυαλό και στην καρδιά της. Αναπολούν τις υπέροχες στιγμές φιλοξενίας που έζησαν, και αυτή η αναπόληση είναι το δημιουργικό μας όχημα, για να έχουμε εκτός από μυθοπλασία και τα αναγκαία πλάνα τοπίων, γαστρονομίας, εθίμων.

adb: Mιλήστε μας λίγο για τα γυρίσματα.

Ελευθερία Πετροπούλου, Creative Director: 
H παραγωγή τέτοιων ταινιών, που πρέπει να αναδείξουν την ομορφιά του νησιού αλλά και τη ζεστασιά των ανθρώπων του, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μαζί με την Indigo View, οργώσαμε κυριολεκτικά το νησί, σε θερινούς αλλά και χειμερινούς προορισμούς. Επί δύο περίπου εβδομάδες, με την παρουσία μας εκεί, ζήσαμε στο πετσί μας τη φιλοξενία του τόπου, ανακαλύψαμε κρυφούς τουριστικούς θησαυρούς και κάναμε τα πάντα έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι εφάμιλλο της ομορφιάς και του ιδιαίτερου χαρακτήρα της Κρήτης.