ΕΛΤΑ: Ξεκίνησε spec για διαφημιστική εταιρεία

H εκτελεστική επιτροπή της Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) σε
πρόσφατη συνεδρίασή της έλαβε
την απόφαση να προχωρήσει στη διενέργεια κλειστής διαγωνιστικής διαδικασίας για την επιλογή αναδόχου
υλοποίησης συνεργασίας με διαφημιστική εταιρεία/επικοινωνιακό σύμβουλο, η οποία θα πραγματοποιηθεί
μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Πρόκειται για σύμβαση διάρκειας 3 ετών και κριτήριο κατακύρωσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής (με βαρύτητα 65% ποιότητα και 35% κόστος). Στο spec προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν οι Frank & Fame, Μagnet, SolidHavas, McCann, Cream και attp. Στις συγκεκριμένες διαφημιστικές εταιρείες έχουν αποσταλεί τα σχετικά έγγραφα για τη διεξαγωγή της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Πρόκειται για σύμβαση διάρκειας 3 ετών και κριτήριο κατακύρωσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής (με βαρύτητα 65% ποιότητα και 35% κόστος). Στο spec προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν οι Frank & Fame, Μagnet, SolidHavas, McCann, Cream και attp. Στις συγκεκριμένες διαφημιστικές εταιρείες έχουν αποσταλεί τα σχετικά έγγραφα για τη διεξαγωγή της διαγωνιστικής διαδικασίας.