To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Epica Awards 2024: Η Claire Atkinson Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής

Epica Awards 2024: Η Claire Atkinson Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής

Tα Εpica Awards ανακοίνωσαν πως η Claire Atkinson θα είναι φέτος η πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής. Υπενθυμίζεται πως τα Epica αποτελούν τα μόνα διεθνή βραβεία δημιουργικότητας στην διαφήμιση, που προκύπτουν από αξιολόγηση εξειδικευμένων δημοσιογράφων, που καλύπτουν τον χώρο της επικοινωνίας


Η Claire Atkinson είναι μια έμπειρη ρεπόρτερ που έχει εργαστεί σε ανώτερες θέσεις για τη New York Post, το NBC και το Business Insider, σημειώνοντας μια λαμπρή επαγγελματική πορεία και μια σημαντική καριέρα στον χώρο των media. Είναι δημιουργός του πολύ δημοφιλούς newsletter "The Media Mix" και, επίσης, συγγράφει τη βιογραφία του Rupert Murdoch, η οποία θα εκδοθεί από τη Grand Central Publishing της Hachette. Η Atkinson ξεκίνησε γράφοντας για κλαδικά μέσα, συμπεριλαμβανομένων των Ad Age και Broadcasting & Cable, προτού μεταβεί στη New York Post, όπου πέρασε επτά χρόνια γράφοντας για την έντυπη business έκδοση της εφημερίδας. Αργότερα εντάχθηκε στο δυναμικό του NBC News, , ενώ πιο πρόσφατα, εργαζόταν το Business Insider.


Μεγαλωμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Claire μετακόμισε στη Νέα Υόρκη το 1999 καθώς τη θεωρούσε «την πρωτεύουσα των media», τα οποία ήταν το πάθος της, καθώς και «την πρωτεύουσα των φιλοδοξιών».

Δηλώνει ότι λατρεύει τα μέσα ενημέρωσης και τη διαφήμιση γιατί «είναι σαν μια μπάλα που βρίσκεται συνέχεια σε κίνηση» και προσθέτει «Με γοητεύουν τα εμπορικά μηνύματα και ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες απευθύνονται σε εμάς, καθώς και το πώς μιλούν οι άνθρωποι που κατέχουν δύναμη στα μέσα ενημέρωσης, αλλά και πώς ανταποκρίνονται εκείνα σε αυτούς».


Σχολιάζοντας τα πλεονεκτήματα μιας κριτικής επιτροπής αποτελούμενης από δημοσιογράφους, αναφέρει: «Πάντα ψάχνουμε για ό,τι είναι νέο και διαφορετικό. Περνάμε τη ζωή μας ψάχνοντας στο διαδίκτυο για ιστορίες, βλέποντας τηλεόραση, διαβάζοντας ειδήσεις. Πιστεύω λοιπόν ότι γνωρίζουμε πολύ καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας… Σε ό,τι με αφορά, όσο τα μάτια μου είναι ανοιχτά, θα δουλεύω».


Σύμφωνα με την Atkinson, oι επαγγελματίες του Μάρκετινγκ και οι δημοσιογράφοι έχουν κοινές βλέψεις και κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση. «Όπως εμείς, έτσι και τα brands θέλουν να ξέρουν προς τα πού πηγαίνει η κοινωνία, διότι πρέπει να γνωρίζουν τις πολιτιστικές τάσεις που πρόκειται να επηρεάσουν τον τρόπο που θα πουλήσουν και τον τρόπο που θα διαφημιστούν. Επομένως, νομίζω ότι μια κριτική επιτροπή δημοσιογράφων είναι η πλέον κατάλληλη για ένα διαγωνισμό βραβείων διαφήμισης».

Τα Βραβεία EPICA θα είναι ανοιχτά για συμμετοχές έως τις 11 Οκτωβρίου. Η διαδικτυακή Τελετή Απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου. Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε το: www.epica-awards.com


Σημειώνεται πως  το adbusiness, το Business Today και το advertising.gr εκπροσωπούνται στην Κριτική Επιτροπή των Epica Awards από το 2019 από τον αρχισυντάκτη των μέσων της Direction, Δημήτρη Τσουκαλά.