To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H CBA δημοσιοποιεί επικαιροποιημένα Better Ads Standards

H CBA δημοσιοποιεί επικαιροποιημένα Better Ads Standards

Δύο χρόνια μετά την ανάληψη της πρωτοβουλίας και τη διαμόρφωση των Initial Better Ads Standards, η Coalition for Better Ads (CBA) δίνει στη δημοσιότητα τα Better Ads Standards .

Τα νέα
standards έχουν προκύψει μετά από εκτεταμένη έρευνα σε περισσότερους από 66.000 καταναλωτές, σε χώρες που αντιπροσωπεύουν το 70% της παγκόσμιας δαπάνης στο διαδίκτυο. Η έρευνα της CBA κατέδειξε ισχυρή ευθυγράμμιση των απόψεων των καταναλωτών για τις πιο δημοφιλείς και τις λιγότερο δημοφιλείς εμπειρίες online διαφήμισης και υποστηρίζει την υιοθέτηση σε παγκόσμιο επίπεδο των ίδιων προτύπων (Better Ads Standards) τόσο σε desktop όσο και mobile περιβάλλον.

Η CBA είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το φαινόμενο του Αd-blocking, της απόρριψης δηλαδή της διαφημιστικής εμπειρίας στο διαδίκτυο από τους καταναλωτές. Πρόκειται για ένα θέμα που απασχολεί την αγορά διεθνώς. Τα στοιχεία του Ad-blocking καθιστούν επιτακτική την εγρήγορση των διαφημιζομένων.  Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, κ. Stephan Loerke, «Οι καταναλωτές παγκοσμίως έχουν στείλει ένα σαφές μήνυμα στον κλάδο των διαδικτυακών διαφημίσεων σχετικά με τις μορφές διαφήμισης που διαταράσσουν την εμπειρία τους στο διαδίκτυο. Τα επιτυχημένα brands θα ανταποκριθούν θετικά και με σεβασμό στους καταναλωτές, ενσωματώνοντας τα πρότυπα της CBA  στη μάρκετινγκ στρατηγική τους.»

Την ίδια στιγμή σημαντικός αριθμός εκδοτών πιστοποιείται από τη CBA για την εφαρμογή των Better Ads Standards, μέσω του Better Ads Experience Program ενώ η Google ανακοίνωσε ότι η ενσωματωμένη υπηρεσία Ad-blocking του Chrome θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο. Η συγκεκριμένη επέκταση στον browser της Google εφαρμόζει αυστηρά νέα πρότυπα για τις διαφημίσεις με βάση τις οδηγίες της CBA.

Ο ΣΔΕ παρακολουθεί το θέμα στενά και έχει αναλάβει σχετικές πρωτοβουλίες. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι, είχε θέσει υπό την αιγίδα του και τις δύο διαδοχικές έρευνες που διεξήχθησαν  από την Tailwind για το Αd blocking στην Ελλάδα το 2016 και το 2017.  Η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, κ. Νερίνα Κομιώτη σχολίασε ότι «δεν θα πρέπει οι διαφημιζόμενοι να επαναπαύονται από το γεγονός ότι στην Ελλάδα το  Ad-blocking δεν είναι τόσο υψηλό όσο σε άλλες αγορές. Αποτελεί υπαρκτό πρόβλημα που χρήζει της προσοχής τους και είναι υπόθεση όλου του κλάδου η βελτίωση της διαφημιστικής εμπειρίας στο διαδίκτυο, για να παραμείνει το Ad-blocking στα σημερινά επίπεδα» και ανακοίνωσε  ότι  σχεδιάζεται  διεξαγωγή εκπαιδευτικού webinar για το θέμα αποκλειστικά  για τα μέλη του Συνδέσμου.

Ο ΣΔΕ έχει διαμορφωμένη άποψη για τα σημαντικά Digital θέματα. Από τις αρχές του 2018 έχει ξεκινήσει τη συζήτηση αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων για την ανάδειξη των 8 principles του Global Media Charter, ένα εκ των οποίων είναι και η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, με διαφημίσεις που δεν ενοχλούν, δε διακόπτουν τη ροή του περιεχομένου και δεν επιβραδύνουν το browsing. Οι διαφημιζόμενοι απαιτούν από τις πλατφόρμες και τους εκδότες τη συμμόρφωσή τους στις μορφές διαφήμισης που αναδείχθηκαν από την CBA.