To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pitatakia: Το σνακ που εμπιστεύεσαι

Pitatakia: Το σνακ που εμπιστεύεσαι

Cream και Alfa μας μιλούν για την καμπάνια που εγκαινίασε την συνεργασία τους. Μία ιδιαίτερα απαιτητική παραγωγή που ξεχώρισε για το χιούμορ και την ανατροπή της. 

Cream

Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε 
με την νέα καμπάνια για τα pitatakia;

Τα Pitatakia είναι ένα σνακ που μπορείς να εμπιστευτείς. Αυτό προκύπτει από την ειλικρίνεια που έχει το προϊόν από μόνο του, καθώς πρόκειται για ένα υγιεινό σνακ που φέρνει μαζί του όλη την τεχνογνωσία και παράδοση της εταιρείας alfa και κάνει μια αρκετά ισχυρή είσοδο στον κόσμο των σνακ.

Σε ποιο ηλικιακό κοινό κυρίως απευθύνεστε και πως επιλέξατε να το προσεγγίσετε; 

Τα σνακ είναι youth brands. Κυρίως απευθύνονται στο κοινό που λέγεται youth ή σε αυτούς που αισθάνονται youth. Θα λέγαμε δηλαδή πως έχουμε ένα core κοινό από 18 μέχρι και 45. Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα πολύ νέο προϊόν του οποίου το κοινό τώρα ξεκινά να χτίζεται.

Υπήρξαν κάποιες ειδικές προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή του τηλεοπτικού spot;

Ήταν ένα αρκετά δύσκολο και απαιτητικό γύρισμα καθώς έπρεπε να συγχρονιστούν 50 πιλότοι σε μια συνθήκη που δεν είναι ευχάριστη. Σε κάθε περίπτωση όμως οι προκλήσεις στις περισσότερες παραγωγές μας είναι αυτές που εμείς θέτουμε σε σχέση με την ποιότητα της δουλειάς που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Υπό αυτό το πρίσμα, ναι, ήταν μια ιδιαίτερα απαιτητική παραγωγή την οποία η ομάδα της Shampοο μας βοήθησε να εκτελέσουμε με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Το χιούμορ αποτελεί βασικό άξονα του spot. Τι σας οδήγησε σε αυτή την επιλογή;

Πιστεύουμε πολύ στο χιούμορ. Το χιούμορ κάνει τη ζωή των ανθρώπων πιο ευχάριστη και αυτό είναι αρκετό για να τους συνδέσει πιο εύκολα και πιο σωστά με ένα brand. Τα brands που επενδύουν στο χιούμορ φαντάζουν για εμάς πιο σύγχρονα.

Άλλωστε αν κοιτάξει κάποιος στο κινητό του θα δει ότι από τα 10 τελευταία πράγματα που ήρθαν από φίλους, τα 8 λογικά είναι αστεία. Αυτό μας λέει πολλά για τη σημασία του χιούμορ στον άνθρωπο του σήμερα.

Alfa

Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP για το brand pitatakia;

Τα Pitatakia δεν είναι ένα συνηθισμένο σνακ. Και αυτό γιατί είναι πιο υγιεινά, καθώς είναι ψημένα στο φούρνο, ζυμωμένα με ελαιόλαδο, με φυσικά μπαχαρικά!

Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην Cream για την νέα καμπάνια;

Να κάνει η ταινία stand out από το clutter της διαφήμισης στην τηλεόραση, να επικοινωνεί τα USP και να υποστηρίζει τον χαρακτήρα του προϊόντος.

Ποια είναι η γενικότερη στρατηγική της alfa όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing;

Που έχετε επιλέξει να εστιάζετε; Κάθε brand είναι ξεχωριστό και γι’ αυτό η επικοινωνία και το marketing έχουν διαφορετικούς άξονες. Τα Pitatakia είναι ένα νεανικό brand και γι’ αυτό θεωρούμε πως θέλει άλλους κώδικες επικοινωνίας όπως χιούμορ και ανατροπή!

Για τα pitatakia έχετε αποφασίσει να προχωράτε σε καμπάνιες με βασικούς άξονες το χιούμορ και την δημιουργικότητα. Θεωρείτε πως η κατηγορία των snacks επιτρέπει /"επιβάλλει" τέτοιους είδους εκτελέσεις;

Όπως είπαμε, τα Pitatakia απευθύνονται σε ένα νεανικό κοινό. Έτσι, το χιούμορ είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να συνδεθεί το συγκεκριμένο κοινό με το brand, να το δοκιμάσει και να το αγαπήσει.

TAGS: Cream