To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το WIND ONE ήρθε για να τα αλλάξει όλα

Το WIND ONE ήρθε για να τα αλλάξει όλα
Το WIND ONE ήρθε για να αλλάξει ριζικά τα συνδυαστικά προγράμματα και συνολικά την εμπειρία του πελάτη. Πρόκειται για μία ολιστική εμπειρία που δίνει νέα διάσταση και νόημα στην επικοινωνία και την ψυχαγωγία, για την καμπάνια της οποίας μας μιλούν οι πλέον κατάλληλοι, οι άνθρωποι της Wind.


1. Tι αλλάζει με το νέο πρόγραμμα WIND ONE; Τι ακριβώς περιλαμβάνει και ποια τα πλεονεκτήματα του;
Άρτεμις Σαμαρά, Household & Postpaid Marketing Senior Manager:


Το WIND ONE δεν είναι ένα ακόμα συνδυαστικό πρόγραμμα αλλά συνολικά μια νέα εμπειρία, μια νέα κατηγορία. Το WIND ONE εγκαινιάζει τη νέα εποχή συνδυαστικών προγραμμάτων της WIND, προσαρμοσμένα πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών με νέες δυνατότητες και προνόμια στην Επικοινωνία, στη Διασκέδαση και στην Εξυπηρέτηση. Τα απεριόριστα data, η μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη που μιλάει απευθείας με εκπρόσωπο και όχι με ρομπότ και η ασύγκριτη εμπειρία διασκέδασης που προσφέρει η WIND VISION είναι κάποια από τα βασικά πλεονεκτήματά του.

2. Η σχετική καμπάνια βρίσκεται ήδη on air. Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε και ποιο το brief που δώσατε στη διαφημιστική εταιρεία;
Αλίν Μπαρδισμπανιάν, Marketing Communications Director:


Το βασικό μήνυμα της καμπάνιας συνοψίζεται στο “όλα αλλάζουν….” και πραγματικά έτσι γίνεται, αφού με το WIND ONE δεν αλλάζει μόνο η φύση πλέον των συνδυαστικών προγραμμάτων αλλά η συνολική εμπειρία του πελάτη, απογειώνοντας έτσι κάθε έννοια της επικοινωνίας, της ψυχαγωγίας και της εξυπηρέτησης. Ο ρόλος της “The Newtons Laboratory” ήταν εξαιρετικά σημαντικός και δύσκολος, μιας και έπρεπε να βρει τον τρόπο να εισαγάγει την νέα αυτή έννοια του WIND ONE και να εξηγήσει όλη την πολυποικιλότητα του. Σημαντικό ρόλο έπαιξε και η σχεδόν «αρχιτεκτονική» ματιά του Maged Nassar όπου μέσα από το setting και τους χαρακτήρες κατάφερε να ξετυλίξει, εξηγήσει και παρουσιάσει την νέα τάξη πραγμάτων που πρεσβεύει και εξυπηρετεί το WIND ONE.

3. Ποιες εκτελέσεις και ποιες πλατφόρμες περιλαμβάνει η καμπάνια;
Αλίν Μπαρδισμπανιάν, Marketing Communications Director:


Πρόκειται για μια ολιστική προσέγγιση σε επίπεδο επικοινωνίας που περιλαμβάνει όλες τις βασικές πλατφόρμες προβολής. Πιο συγκεκριμένα, ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας που αναπτύσσεται μέσω TV- Outdoor- Metro- και φυσικά online με Facebook, Instagram, YouTube. Το ραδιόφωνο εμπλουτίζει τη καμπάνια με μικρά χιουμοριστικά στιγμιότυπα, «απ’ τη ζωή βγαλμένα», τα οποία έχουν ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις.

4. Υπήρξαν κάποιες ιδιαίτερες προκλήσεις όσον αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή της καμπάνιας; Ειδικά όσον αφορά τα τηλεοπτικά γυρίσματα;
Αλίν Μπαρδισμπανιάν, Marketing Communications Director:


Η μεγαλύτερη πρόκληση σε αυτό το project ήταν να καταφέρουμε να περιγράψουμε τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του προϊόντος, με πολλά και διαφορετικά χαρακτηριστικά σε μια καμπάνια. Ήταν σημαντικό να βρεθεί ένα δημιουργικό εύρημα το οποίο να μας ξεχωρίσει από τον τρόπο που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στις προϊοντικές επικοινωνίες και να διαταράξει το διαφημιστικό clutter και να βρει θετική ανταπόκριση από το ευρύ κοινό. Σε παραγωγικό επίπεδο δε, ήταν μεγάλη πρόκληση και χαρά για εμάς να συνεργαστούμε με ένα διεθνούς φήμης σκηνοθέτη αλλά και πολλούς ακόμα ταλαντούχους συνεργάτες, με στόχο να δημιουργήσουμε μια πολύ ξεχωριστή και vibrant καμπάνια. Τελικά, το αποτέλεσμα μας δικαίωσε. Η ομάδα ήταν αυτή που κέρδισε τον αγώνα!

5. Ποια είναι η γενικότερη φιλοσοφία της WIND σχετικά με την επικοινωνία και το marketing και πώς εφαρμόζεται στην νέα καμπάνια;
Αλίν Μπαρδισμπανιάν, Marketing Communications Director:


Η πελατοκεντρική προσέγγιση είναι γνώμονας όλης της αρχιτεκτονικής των προϊόντων, των υπηρεσιών αλλά και της επικοινωνίας μας. Στη WIND αναδιαμορφώνουμε και εξελίσσουμε τα προϊόντα μας, παρέχοντας ιδιαίτερα μέσα από το WIND ONE έναν καινούριο, έξυπνο και ολιστικό τρόπο επικοινωνίας με επίκεντρο τον πελάτη μας και το σύγχρονο τρόπο ζωής του.

6. Ποια είναι μέχρι στιγμής η υποδοχή του κοινού τόσο στην καμπάνια όσο και στο WIND ONE; Άρτεμις Σαμαρά, Household & Postpaid Marketing Senior Manager:

Τα πρώτα στοιχεία είναι εξαιρετικά! Αν και είναι νωρίς ακόμα και η καμπάνια δεν έχει ξεδιπλωθεί σε όλη της την έκταση, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που επικοινωνούν μαζί μας μιλούν για μια καμπάνια που ξεχωρίζει, τόσο για το δημιουργικό αποτέλεσμα όσο και με την δομή του προϊόντος το οποίο όπως είπαμε… ήρθε για να τα αλλάξει όλα.

7. Θα λέγατε πως ο χώρος των τηλεπικοινωνιών επιτρέπει πιο δημιουργικές εκτελέσεις όσον αφορά την επικοινωνία;
Αλίν Μπαρδισμπανιάν, Marketing Communications Director:

Θεωρώ ότι αυτό είναι ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά γνωρίσματα του συγκεκριμένου χώρου. Πρόκειται για έναν από τους πλέον δυναμικούς και ανταγωνιστικούς χώρους σε επίπεδο επικοινωνίας. Για να ξεχωρίσεις και να κάνεις το κοινό να σε ακούσει χρειάζεται να δοκιμάζεις διαρκώς νέα πράγματα, να παρακολουθείς τις τάσεις και να πειραματίζεσαι διαρκώς σε όλα τα επίπεδα.

Μάθετε περισσότερα στο https://www.wind.gr/windone
TAGS: Wind