To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αθηναία για μία εβδομάδα!

Αθηναία για μία εβδομάδα!
Αθηναία για μία εβδομάδα!

Η βραβευμένη ως «Καλύτερη Ταξιδιωτική Blogger» από τα British Travel Press Awards 2013, Becki Enright, είχε την ευκαιρία για μια εβδομάδα να εξερευνήσει την Αθήνα στο πλαίσιο της διεθνούς καμπάνιας «I’m an Aθenian too», επικοινωνώντας «τα καλύτερα φυλαγμένα μυστικά της πρωτεύουσας» στους χιλιάδες αναγνώστες της.

Στο πλαίσιο της διεθνούς εκστρατείας που «τρέχει» από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η διακεκριμένη βρετανίδα blogger περιηγήθηκε για 6 ημέρες στην Αθήνα, σε ένα ειδικά προσαρμοσμένο πρόγραμμα της καθημερινότητας των Αθηναίων.

«Η Αθήνα παραμένει μία πόλη, όπου η δημιουργικότητα και η αποφασιστικότητα, δεν έχουν αναχαιτιστεί μπροστά στις αντιξοότητες. Απεναντίας, έχουν βοηθήσει στην αναγέννηση της πόλης και έχουν δημιουργήσει μία φρέσκια και μοναδική ατμόσφαιρα» όπως επισημαίνει σε ένα εκ των δύο εκτενών αφιερωμάτων της.

Η περιήγηση της Becki Enright ξεκίνησε στις 2 Οκτωβρίου από την Ακρόπολη, τον λόφο του Φιλοπάππου, τα Πετράλωνα και τον Πειραιά, ζώντας ως Αθηναία. Την επόμενη μέρα επισκέφθηκε τις κεντρικές αγορές τροφίμων της πρωτεύουσας, ενώ μετά την δια ζώσης επαφή με την εθελοντική ομάδα των Atenistas απόλαυσε το παραλιακό μέτωπο της Αττικής, πλέοντας με ιστιοπλοϊκό στον Αργοσαρωνικό.

«Η Αθηναϊκή Ριβιέρα είναι όλη στην διάθεση σας να την εξερευνήσετε» όπως δήλωσε χαρακτηριστικά στο blog της, τονίζοντας παράλληλα πως «Ήταν περίεργο το συναίσθημα να κατεβαίνεις από το  ιστιοπλοϊκό, να τρως ένα χαλαρό δείπνο σε ένα από τα πολλά εστιατόρια της μαρίνας και μετά μέσα σε λίγα λεπτά να βρίσκεσαι πίσω στην καρδιά της πόλης».

Με την καμπάνια «I\'m an Aθenian too» (www.imanathenian.com) καλούνται όλοι όσοι επισκέπτονται την Αθήνα να μοιραστούν με όλο τον υπόλοιπο κόσμο τις εμπειρίες τους από την παρουσία τους στην ελληνική πρωτεύουσα.

Χορηγοί της στοχευμένης ενέργειας επικοινωνίας στάθηκαν η Aegean και ο Όμιλος Airotel.