To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BBDO: Νέα Black Friday καμπάνια για τα Public

BBDO: Νέα Black Friday καμπάνια για τα Public

Σύμφωνα με την ανακοίνωση:

''Φέτος, στη
Black Friday των Public, ούτε ο Άγιος Βασίλης δεν άντεξε να περιμένει. Ναι, ο γνωστός αγαπημένος Santa που έχει να ψωνίσει τόσα δώρα για κάααθε καλό παιδί στον κόσμο, αποφάσισε ότι τέτοιες προσφορές δεν μπορούν να περιμένουν ούτε λεπτό και εμφανίστηκε στα Public. Από τώρα!

Πήρε, λοιπόν, τη μηχανή του, τον αγαπημένο του τάρανδο (more like ταρανδόσκυλο), φόρεσε μαύρα γυαλιά ηλίου και καπαρντίνα για να μην τον καταλάβουν και μπήκε στα Public. Σκοπός του; Να μετατρέψει το φετινό Black Friday σε… Meeeerry Friday''.

Η φετινή καμπάνια των Public, σε δημιουργία της BBDO, βασίζεται σε ένα πρόσφατο καταναλωτικό insight και αναδεικνύει την τάση των καταναλωτών να χρησιμοποιούν την Black Friday περίοδο των εκπτώσεων για έξυπνες και έγκαιρες χριστουγεννιάτικες αγορές για φίλους, οικογένεια και φυσικά και για τον εαυτό τους! Παράλληλα, δείχνει ότι όταν έχεις 20 χρόνια άριστης σχέσης με τους καταναλωτές, η προτίμηση δεν περιορίζεται μόνο στις προσφορές, αλλά στη χαρά και την εμπιστοσύνη που χτίζεται με κάθε αγορά.

Η καμπάνια Meeeerry Friday, που ενώνει το χιούμορ, το εορταστικό πνεύμα και τις μοναδικές προσφορές, φέρει την υπογραφή της BBDO και την παραγωγή της Lazer Cow.



''Πρωταγωνιστεί, φυσικά, ο Λευτέρης Ελευθερίου ως ένας Άγιος, πιο ανθρώπινος, πιο αυθόρμητος, λίγο αδέξιος αλλά πιο έτοιμος από ποτέ να αρπάξει τις προσφορές προτού χαθούν.

Η καμπάνια “Meeeerry Friday” απλώνεται σε τηλεόραση, digital, outdoor, in-store και social media, δημιουργώντας έναν ενιαίο κόσμο γεμάτο προσφορές με χριστουγεννιάτικη διάθεση, αλλά και… ποικιλία έτοιμη να καλύψει κάθε Χριστουγεννιάτικη λίστα αγορών και δώρων'', σημειώνεται.

TAGS: BBDO, Public