To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EasyJet: Νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια, που εστιάζει στο συναίσθημα

EasyJet: Νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια, που εστιάζει στο συναίσθημα
Η EasyJet λανσάρει μια νέα καμπάνια που στοχεύει στη συναισθηματική πλευρά των καταναλωτών, ώστε να δημιουργήσει μια ισχυρότερη σύνδεση μαζί τους και να προσφέρει ώθηση στο brand.

Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από τη VCCP, θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ευρώπη και θα περιλαμβάνει τηλεόραση, έντυπη και ψηφιακή έκδοση. Η τηλεοπτική διαφήμιση δείχνει έναν επιβάτη να φαντάζεται προορισμούς και ολοκληρώνεται με το tagline "Imagine where we can take you".

Η νέα chief marketing officer της EasyJet, Lis Blair δήλωσε σχετικά: "Είμαστε γνωστοί για την vaslue for money προσφορά μας στους πελάτες μας, αλλά τώρα είναι η στιγμή να προκαλέσουμε και λίγη συγκίνηση". Η καμπάνια έχει προϋπολογισμό media ύψους 12 εκατομμυρίων ευρώ σε όλη την Ευρώπη, ενώ η Blair προσθέτει πως αν και η τηλεόραση παίζει κρίσιμο ρόλο, η ενέργεια θα είναι integrated.

Σημαντικό ρόλο για την EasyJet παίζει και η ψηφιακή τεχνολογία και σε αυτό το πλαίσιο βελτιώνει διαρκώς το app της, ώστε να προσφέρει καλύτερη εμπειρία στον χρήστη. Η εφαρμογή κυκλοφόρησε αρχικά στα τέλη του 2011 και σήμερα αποτελεί βασικό λειτουργικό κομμάτι της εταιρείας αερομεταφορών.