To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΑΤΑ: Ματαιώνεται το spec των 1,86 εκατ. ευρώ

ΕΑΤΑ: Ματαιώνεται το spec των 1,86 εκατ. ευρώ
Τη ματαίωση του διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου του έργου «Υλοποίηση καμπάνιας γενικής τουριστικής προβολής για την προώθηση της Αθήνας ως μιας ζωντανής και αυθεντικής πόλης», αποφάσισε το Δ.Σ.της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών - Αναπτυξιακή Α.Ε. ΟΤΑ (ΕΑΤΑ Α.Ε.), την ίδια ημέρα που ανακοίνωσε και τη σχετική προκήρυξη.

Η διενέργεια του διαγωνισμού είχε οριστεί για τις 9 Ιουλίου, με προϋπολογισμό 1.864.018 ευρώ για 27 μήνες, όμως για «τεχνικούς λόγους και παραμέτρους», όπως αναφέρεται στην απόφαση, ο διαγωνισμός ματαιώνεται.

Υπενθυμίζεται ότι οι υπηρεσίες που ζητούνταν από τον ανάδοχο περιλαμβάνουν: σχεδιασμό στρατηγικής επικοινωνίας της καμπάνιας, σχεδιασμό δημιουργικού της καμπάνιας για τα έντυπα και ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, καθώς και τη δημιουργία πρωτότυπου υλικού προβολής για το αεροδρόμιο (Outdoor airport).

Επίσης, συμπεριλαμβάνεται ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η λειτουργία/ενημέρωση ενημερωτικής ιστοσελίδας της καμπάνιας (microsite) καθ΄ όλην τη διάρκεια του έργου.

Επίσης, το έργο αφορά την παροχή offline ενεργειών διοργάνωσης εκδηλώσεων που αναδεικνύουν την ταυτότητα της Αθήνας ως μιας ζωντανής και αυθεντικής πόλης, καθώς και τη διενέργεια φυσικών και ψηφιακών προωθητικών ενεργειών (OnLine/ OffLine activations).