Frank & Fame: Νέα καμπάνια για τα λιπαντικά Cyclon της LPC
H νέα καμπάνια της Frank & Fame για τα λιπαντικά Cyclon της LPC, μέλους του ομίλου Motor Oil, βρίσκεται ήδη στον αέρα, σε τηλεόραση και digital περιβάλλον. Η ελληνική μάρκα διεθνούς παρουσίας επέλεξε να επαναλανσαριστεί, με νέο πλέον λογότυπο και εικόνα, μέσω μια δυναμικής ταινίας που συνδυάζει γύρισμα με 3D CGI.
Πάνω στους στρατηγικούς άξονες της τεχνολογίας αιχμής και των υψηλών επιδόσεων, το σποτ μάς μεταφέρει από το υπερσύγχρονο εργαστήριο λιπαντικών της Cyclon σε μια πίστα οδηγικών δοκιμών. Ο επιστήμονας της Cyclon μετατρέπεται με αυτοπεποίθηση σε οδηγό αγώνων και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δημιουργείται γύρω του, πριν επιταχύνει, απελευθερωθεί από το εργαστήριο και συναντήσει τον υπόλοιπο στόλο οχημάτων που εξυπηρετεί η γκάμα προϊόντων της Cyclon. Η φράση «Η δική μας επιστήμη είναι οι υψηλές σας επιδόσεις» οδηγεί στο νέο line που αποκαλύπτεται μαζί με τις ανανεωμένες συσκευασίες: Cyclon, Engineered to Perform.
Την ταινία σκηνοθέτησε ο Άκης Πολύζος, σε παραγωγή της Topcut-Modiano. Το CGI κομμάτι δημιουργήθηκε από την KENT films, ενώ τον ήχο επιμελήθηκε η Rabbeats Music. Ο Κωστής Σοχωρίτης φωτογράφισε το κεντρικό εικαστικό της καμπάνιας, που θα χρησιμοποιηθεί σε online & offline εφαρμογές.
Πάνω στους στρατηγικούς άξονες της τεχνολογίας αιχμής και των υψηλών επιδόσεων, το σποτ μάς μεταφέρει από το υπερσύγχρονο εργαστήριο λιπαντικών της Cyclon σε μια πίστα οδηγικών δοκιμών. Ο επιστήμονας της Cyclon μετατρέπεται με αυτοπεποίθηση σε οδηγό αγώνων και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δημιουργείται γύρω του, πριν επιταχύνει, απελευθερωθεί από το εργαστήριο και συναντήσει τον υπόλοιπο στόλο οχημάτων που εξυπηρετεί η γκάμα προϊόντων της Cyclon. Η φράση «Η δική μας επιστήμη είναι οι υψηλές σας επιδόσεις» οδηγεί στο νέο line που αποκαλύπτεται μαζί με τις ανανεωμένες συσκευασίες: Cyclon, Engineered to Perform.
Την ταινία σκηνοθέτησε ο Άκης Πολύζος, σε παραγωγή της Topcut-Modiano. Το CGI κομμάτι δημιουργήθηκε από την KENT films, ενώ τον ήχο επιμελήθηκε η Rabbeats Music. Ο Κωστής Σοχωρίτης φωτογράφισε το κεντρικό εικαστικό της καμπάνιας, που θα χρησιμοποιηθεί σε online & offline εφαρμογές.
