To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Communication Effect για τον HP Sprocket

Η Communication Effect για τον HP Sprocket
Η Communication Effect ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπάνιας στα social media καθώς και τη διοργάνωση press event για το λανσάρισμα του νέου εκτυπωτή φωτογραφιών, HP Sprocket στην ελληνική αγορά. 

H επικοινωνία του νέου gadget βασίστηκε σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας στα social media που σχεδίασε και υλοποίησε η Communication Effect και το οποίο περιλάμβανε influencer marketing, Facebook διαγωνισμό καθώς και τη δημιουργία native content σε δημοφιλή sites. 

Με κύριο μήνυμα reinvent memories, γνωστοί celebrities, influencers και Youtubers όπως η Τάμτα, ο Άκης Πετρετζίκης, η Μαίρη Συνατσάκη, η Μικρή Ολλανδέζα, η Seniora Ellis και Μάρα Σαμαρτζή δημιούργησαν και ανέβασαν tailor made περιεχόμενο (φωτογραφίες, short videos, vlogs) για τον HP Sprocket στους προσωπικούς λογαριασμούς τους στα social media. 

Επιπλέον, στη σελίδα της HP στο Facebook έτρεξε διαγωνισμός όπου περισσότεροι από 2.000 χρήστες απάντησαν με ένα σχόλιο ποια θα ήταν η πρώτη φωτογραφία που θα εκτύπωναν με έναν HP Sprocket. Πέντε από αυτούς κέρδισαν τον νέο HP Sprocket και την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την Τάμτα σε ένα μοναδικό meet & greet σε πίστα kart! 

Τέλος, για το καλωσόρισμα στην ελληνική αγορά του fun gadget, πραγματοποιήθηκε μία εκδήλωση αφιερωμένη σε δημοσιογράφους και εκπροσώπους από μέσα τεχνολογίας και lifestyle προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά τις δυνατότητες του HP Sprocket και να παίξουν μαζί του. H Communication Effect διοργάνωσε το experiential event όπου οι προσκεκλημένοι είχαν τη δυνατότητα να τον χρησιμοποιήσουν εκτυπώνοντας φωτογραφίες με το burger που οι ίδιοι δημιούργησαν με τις οδηγίες του γνωστού chef, Άκη Πετρετζίκη!