To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η ΙΚΕΑ δίνει #piopolla από όσα φανταζόμαστε με τη νέα καμπάνια

Η ΙΚΕΑ δίνει #piopolla από όσα φανταζόμαστε με τη νέα καμπάνια
“On air” είναι η νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου Fourlis, η οποία φέρει την υπογραφή της Οgilvy.

Γυρισμένη στην Ελλάδα και  με κεντρικό μήνυμα το «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», η νέα καμπάνια θυμίζει σε όλους μας πως ένα σπίτι είναι κάτι πολύ περισσότερο από «4 τοίχοι». Είναι ένας χώρος συναισθημάτων. Είναι ο χώρος που ζούμε, είναι ένα κομμάτι του εαυτού μας. Αρκεί, βέβαια, να είναι ένα σπίτι που το έχουμε φτιάξει όπως το έχουμε φανταστεί, με βάση τις δικές μας ανάγκες και επιθυμίες, που αντικατοπτρίζει τη δική μας προσωπικότητα και μας κάνει να αισθανόμαστε καλά όταν ζούμε μέσα σε αυτό.

Με τη νέα καμπάνια η ΙΚΕΑ επισημαίνει τον δικό της ρόλο σε αυτή την αλυσίδα, αποτυπώνοντας πως, από τη στιγμή  που μπαίνει ένα προϊόν ΙΚΕΑ στο σπίτι μας, όλες οι εμπειρίες, οι στιγμές και τα συναισθήματα που ζούμε σε αυτό, καταλήγουν να είναι πολύ περισσότερα απ’ όσα είχαμε φανταστεί αρχικά.

Η πιο τρυφερή ιστορία αγάπης

Η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ είναι, λοιπόν, αφιερωμένη στο σπίτι ή μάλλον καλύτερα στο «σπίτι μας», που έχει αποκτήσει ζωή και χαρακτήρα μέσα από προσωπικές επιλογές. Στο τρυφερό νέο τηλεοπτικό spot, το σπίτι λειτουργεί όχι απλά σαν ένα σκηνικό αλλά σαν τον απόλυτο και δυναμικό συνδετικό άξονα των ανθρώπων που ζουν μέσα σε αυτό. Μεταμορφώνεται στον προσωπικό χώρο τους, που φιλοξενεί τις εμπειρίες, τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τις αγωνίες τους. 

Η συμβολή της ΙΚΕΑ είναι καθοριστική σε αυτή την μεταμόρφωση και οι αξίες της αποτελούν την κυρίαρχη πηγή έμπνευσης για το spot. Μέσα από την καμπάνια προβάλλονται με τον πλέον ευρηματικό τρόπο όλα αυτά που κάνουν την ΙΚΕΑ να ξεχωρίζει και την καθιστούν μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Χάρη σε αυτό το μοναδικό DNA της ΙΚΕΑ και με πολύτιμους συμμάχους το ισχυρό storytelling και το δυναμικό μήνυμα, η καμπάνια επιτυγχάνει σε απόλυτο βαθμό το στόχο της, που δεν είναι άλλος από το να «δώσει ζωή» στο σύγχρονο σπίτι. Πρωταγωνιστές είναι δύο αξιολάτρευτα σκυλάκια, σε «παράλληλες πορείες», τα οποία κατορθώνουν να μας χαρίσουν μια τρυφερή και αναπάντεχη ιστορία αγάπης. Με κοινή αφετηρία αλλά διαφορετική διαδρομή και μέσα από εξαιρετικά κινηματογραφικά πλάνα, μας θυμίζουν πως η αγάπη δεν γνωρίζει αποστάσεις. Παράλληλα, γίνονται η αφορμή για να ζήσει η οικογένεια που τα περιβάλλει πιο πολλά απ’ όσα είχε φανταστεί. 

Βέβαια, υπάρχει και ένα τρίτο «σκυλάκι», που παίζει καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη της διαφημιστικής ταινίας. Ο λόγος για το λούτρινο παιχνίδι Hoppig της ΙΚΕΑ, που από τη στιγμή που εμφανίζεται στο σπίτι της οικογένειας έως και την κορύφωση της ιστορίας, μας προσκαλεί να διαπιστώσουμε πως «σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι». Μέσα από τη συγκινητική ιστορία αγάπης αναδύεται με βιωματικό τρόπο η σύνδεση των προϊόντων ΙΚΕΑ με τους χαρακτήρες. Τα έπιπλα και τα αντικείμενα ΙΚΕΑ αποκτούν πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς χάρη (και) σε αυτά ξεδιπλώνεται και διευκολύνεται ένας πλούτος συναισθημάτων και εμπειριών για όλη την οικογένεια. 

Ιnfo
Μπείτε κι εσείς στο site της ΙΚΕΑ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη νέα καμπάνια, να ανακαλύψετε την ολοκληρωμένη εμπειρία ΙΚΕΑ και να βρείτε την έμπνευση που χρειάζεστε, για να συνεχίσετε να ζείτε στο σπίτι σας #piopolla απ’ όσα είχατε φανταστεί!
TAGS: ikea, Fourlis