To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η νέα διαφήμιση του Deree δεν είναι διαφήμιση

Η νέα διαφήμιση του Deree δεν είναι διαφήμιση

Στη νέα καμπάνια του το Deree δείχνει ότι το μέλλον δεν είναι κάτι το αόριστο, άπιαστο, αφηρημένο. Στη νέα καμπάνια του, το Deree μάς δείχνει το μέλλον μέσα από τα πρόσωπα των σπουδαστών του και καλεί τους νέους να δημιουργήσουν τον μελλοντικό τους εαυτό.

Σε μία εποχή όπου η αυθεντικότητα τείνει να εκλείψει, βλέπουμε ότι η ανάγκη γι’ αυτήν γίνεται όλο και μεγαλύτερη. Οι νέοι ψάχνουν καθημερινά τρόπους να εκφράσουν την προσωπική τους ταυτότητα και αυθεντικότητα, δίχως όμως να νιώθουν ότι κρίνονται γι’ αυτή, αναζητώντας έναν ασφαλή τρόπο –και χώρο– για να την παρουσιάσουν.

Ο χώρος, λοιπόν, όπου εκατοντάδες νέοι βρίσκουν αυτό τον ασφαλή, χωρίς προκαταλήψεις τρόπο να ξεδιπλώσουν και να αναπτύξουν τη μοναδικότητά τους, να παρουσιάσουν τις σκέψεις τους και να εκφράσουν τις ανησυχίες τους, είναι το Deree – The American College of Greece.

Βλέποντας την καινούργια καμπάνια του Deree, δεν βλέπεις την πολυφορεμένη προώθηση ενός κοινού Κολλεγίου με χιλιοειπωμένα mantra περί επιτυχίας. Βλέπεις πώς λειτουργεί στην καθημερινότητά του, την πολυπολιτισμικότητά του, καθετί που το κάνει ιδιαίτερο και ξεχωριστό.

Αυθεντικοί χώροι, πραγματικά μαθήματα, αληθινοί καθηγητές και σπουδαστές: όλοι και όλα είναι μέρος της καθημερινής ζωής του Deree και πρωταγωνιστούν στη νέα ταινία, στην οποία το μέλλον στο Deree είναι κάθε άλλο παρά μία αφηρημένη έννοια. Με κεντρικό μήνυμα «Create your future self», οι νέοι καλούνται να δημιουργήσουν τον μελλοντικό τους εαυτό στο Deree.

Σπουδαστές κάνουν διάλογο με τον καθηγητή τους στο ανοιχτό Αμφιθέατρο, αναπτύσσοντας έτσι τις δεξιότητές τους στην επιχειρηματολογία. Φοιτητές περιεργάζονται το σχήμα ενός γλυπτού φτιαγμένο από συμφοιτήτριά τους στο Black Box Theatre, έναν χώρο ειδικά φτιαγμένο για διδασκαλία και την παρουσίαση των καλλιτεχνικών δρώμενων και έργων των σπουδαστών. Μία καθηγήτρια διδάσκει στους σπουδαστές πώς να κάνουν οικονομικές προβλέψεις στη –μοναδική στο είδος της στην Ελλάδα– Αίθουσα Προσομοίωσης Χρηματοπιστωτικών Συναλλαγών. Κολυμβητές της ομάδας του Deree σημειώνουν καθημερινά καλύτερους χρόνους, ενώ προπονούνται στην ολυμπιακών διαστάσεων πισίνα του campus. Σπουδαστές διδάσκονται σε μάθημα Περιβαλλοντολογίας πώς να αντιστρέφουν τα αρνητικά δεδομένα και να φέρνουν καινούργια, επιθυμητά αποτελέσματα.

Μέσα από τα παραπάνω, οι φοιτητές του Deree βρίσκουν τα μέσα να αναπτυχθούν ως προσωπικότητες και να εκφράσουν τη δική τους αυθεντικότητα. Ανακαλύπτουν και δημιουργούν τον μελλοντικό τους εαυτό  ενώ μαθαίνουν στην πράξη πως το μέλλον δεν είναι κάτι το αφηρημένο, αλλά κάτι το οποίο, με τη σωστή καθοδήγηση, γίνεται χειροπιαστό, πλάθεται, αποκτά σχήμα, μορφή, υπόσταση. Την υπόσταση που θέλουν και που ταιριάζει στην ξεχωριστή προσωπικότητα καθενός. Στο Deree τούς δίνεται ο χώρος, το πλαίσιο και η ευκαιρία να αναπτυχθούν όπως επιθυμούν: σταθερά, συστηματικά, ομαδικά αλλά και συγχρόνως προσωπικά. 

Στο νέο σποτ του, το Deree δεν υποδύεται τίποτε άλλο εκτός από τον εαυτό του. Και αυτό είναι κάτι που το κάνει τόσο μοναδικό.



Διαφημιστική:
 Bold Ogilvy & Mather

Εταιρία Παραγωγής: Foss Productions

Σκηνοθεσία: Γιώργος Κανελλόπουλος

TAGS: Deree